Klopt! Deze had ik laatst op lijn 6;
ik vind het mooi, bruine schoenen ( liefst cognac ) onder een pak,…maar het hoort echt niet. ( heb een tijd in Italie gewerkt, ik leuk met mn bruine schoenen onder een pak,…,ben er wel op terug gekomen na wat miscommunicatie…
Van de zomer heb ik een bruiloft en thema kleuren zijn groen ik ga in overhempie en Pam met groene band, waarom zou je je de wet laten voorschrijven op dit gebied, gewoon doen wat bij jou past.
Ik draag alleen maar duikers onder een pak ivm mijn werk .
Vindt het niet storend maar er zijn wel duikers die afvallen voor mij.
Ik zal niet zo vlug een ecozilla kiezen voor onder mijn pak.
Dragen wat je zelf mooi vindt is het aller belangrijkste.
Mooi, de conclusie is helder, draag wat je wilt dragen, waar jij je goed bij voelt etc… Er zullen altijd mensen zijn die er iets op aan te merken hebben.
Mijn persoonlijke mening, zolang het horloge onder de manchetten past, lijkt het me geen probleem.
Voor verkleedpartijtjes, kermissen en andere vrolijke trivialiteiten is een Pam natuurlijk perfect
Tuurlijk, íedereen draagt datgene waarin ze zich goed voelen. Is ook geen probleem. Maar moet jij niet lachen als je sommigen in het straatbeeld ziet?
Ja, natuurlijk hanteer ik mijn eigen standaarden. Lachen om mensen is ook helemaal niet erg, het uitlachen van mensen wel. Dat probeer ik niet te doen maar ik laat ook wel eens een steekje vallen.
Ik ben totaal niet bezig met hoe andere mensen er bij lopen echt eerlijk waar, boeit mij dat nou.
Het boeit me niet hoe, wat, waar en wie, maar de persoon die zegt dat onderstaande afbeelding “niet kan”, is niet goed snik.
Ik heb ze altijd wel in de kast hangen. Zitten lekker.
Full broques onder een pak, dat kan echt niet!
Schoen/riem kleur mismatch en te groot horloge, op de knobbel nog wel
Je refereert aan de “hoog water” pantalon ala Jort Kelder, Jort is zoals bekend 't gezicht van Suitsupply;)
Mijn glycine vind ik prima passen onder een niet te formeel pak, met 10mm hoogte ook redelijk bescheiden.
Wel mijn uitvoering ( zonder logo ) maar foto is van het net.
Mooi en in NL kan het tegenwoordig, maar als ik voor werk in buitenland ben waag ik me er niet aan…
True, maar de schoenen en het PAK gaan wel goed samen en daar ging het mij nu om. Sowieso moet je riem wel erg goed matchen wanneer je bruine dress shoes draagt. Nooit apart kopen maar altijd zorgen dat je of de riem bij hebt wanneer je de schoenen koopt, of de schoenen wanneer je de riem aanschaft. En nogmaals, navy blue pak met bruine/cognac kleur schoenen gaat prima, degene die het tegendeel zegt neem ik niet serieus.
Dat je riem dezelfde tint moet hebben als je schoenen is een inderdaad waar, maar het ging mij nu om de kleur van de schoenen.
Nja, desondanks dat ik dit nu weet, trek ik nog altijd mijn navy blue pak aan met bruine schoenen wanneer het ooit nodig mocht zijn dat ik in pak in het buitenland moet verschijnen. (waarbij de riem wél matched en het horloge niet te groot is )
En een Monster IN het pak.