Pak en duiker

Een duiker die lijkt op een dressachtige piloot. Mja. Kan net.

Ja, wat is dat voor een Linke Loetje Ding ?

Cool!

Men behoefd in ieder geval de mouw niet op te stropen :wink:

Maar, het betreft hier casual-eccentric.

Grt.

Ik stelde hierover ooit een vraag aan mijn favoriete horlogecolumnist, “the watch snob”. Zijn antwoord:

Agnelli – sartorially, at least – is also an interesting case in point. Pairing high and low – or, in his case, almost effetely elegant with almost intolerably utilitarian – is a tricky business and succeeds to the extent that it is an exercise in extremes. It’s not so much a question of luxury in this case, as it is a question of an extremely accurate sense of what does or doesn’t work. The problem is that for every Agnelli, there are a legion of apes who imitate the gesture without understanding its dynamics, and just end up looking absurd.

2 likes

@dialstatic

Daar is wel alles mee gezegd.
Een ( luxury ) duiker onder een gewoon saai pak in Nederland?
Beter van niet.

Grt.

1 like

Knap verwoord. Amen.

Je bent niet gevallen hoop ik voor de campagne van de zaak waar Jort zijn gezicht aan heeft verbonden?

Dat verdient een extra plaatje. Een die ik winter '13-'14 al een keer had opgeslagen.

En ik zoek op het web, en vind dat hij het ook deed met horloges van (schatting) 33-36mm:
[quote=“dialstatic, post:64, topic:69396”]
The problem is that for every Agnelli, there are a legion of apes who imitate the gesture without understanding its dynamics, and just end up looking absurd.
[/quote]

Gewéldige quote toch haha!

2 likes

Nog maar iets posten haha!

context!

“Nou meneer, we laten u spoedig weten of u bent aangenomen” (ok het is geen pak).
vs
"tabé, ik doe nog één potje beachvolley"

Dan heb ik denk ik even iets gemist, vertel!

Een discussie over etiquette of wat wel en wat niet kan wordt zelden gezellig. Hou het lekker op smaak. Je vindt het mooi of niet. Ik zie genoeg mensen zich aan de “regels” houden en die zien er uiteindelijk niet uit. Met slechte pasvorm en goedkope materialen. Met name schoenen zijn om te huilen. En dan hoor ik (dat soort) mensen zeggen dat bruine schoenen niet onder een blauw pak kunnen. Liever een paar mooie bruine santoni’s dan lelijke zwarte manfields of erger.

Mensen die te hard proberen en het totaal niet kunnen hebben worden clownesk. Je moet het wel aan kunnen voelen.

1 like

Bruine schoenen… kunnen niet onder een blauw pak…?

1 like

Harvey Specter draagt trouwens ook een sub in de serie Suits.

1 like

Ik vond deze draad tot nog toe onderhoudend en eigenlijk ook gezellig. Dit hele forum gaat misschien vaker over smaak dan over techniek toch? Ja er zijn helaas heel soms draden die ontsporen, maar ik geloof niet dat dit een “hoger risico” onderwerp is.

Ook een monster kan onder een pak :wink:

Inderdaad. Zie de gemiddelde verkoper bij de dealer. Blauw pak met bruine schoenen.:innocent:

Dat is waar. Ik heb hier nog niet de echte evangelisten kunnen ontdekken.

Nochtans eentje die het woord ‘amen’ al heeft gebruikt. Maar dergelijke onnozelaars negeer je beter. Laten we het gezellig houden inderdaad.

Dat is dan ook wel gelijk de meest fanatieke, kun je nagaan :wink:

1 like

alleen buschauffeurs dragen overhemden met korte mouwen!

2 likes