Paladin 36mm Two-tone

Prachtig ‘’‘vintage’’ horloge uit eind 1970 begin 1980. Voor een oud horloge in een alsnog mooie staat. uiteraard gebruikssporen. Toen de tijd was de kast niet van stainless steel gemaakt (behalve de caseback) dus hij heeft wat het lijkt ‘‘corrosie’’ plekken op de kast maar niks ernstigs in mijn ogen. Voor meer foto’s mag je mij gerust een bericht sturen. Ook weet ik niet wanneer dit horloge voor het laatst een service beurt heeft gehad maar het uurwerk ziet er nog nieuw uit en hoe water-resist hij is weet ik ook niet. Maargoed wat verwacht je van zo’n oud horloge :slight_smile: Draag hem voor de fun zou ik zeggen.

het bandje kan tot ongeveer een polsdikte van 19/20cm. mijn pols is 16,5/17cm en er zit nog een extra link bij en genoeg micro-adjust gaatjes over.

Merk en model: Paladin Date
Diameter: 36mm
Leeftijd: eind jaren 70 begin 80
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur ophalen/verzenden eigen risico
Conditie (krassen, werking etc): gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Handopwinder ( Parrenin 2641D )
Vraagprijs: €120,- inclusief verzending

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like