Palerma coaster binnen

Iets later binnen door de weersomstandigheden… Maar hij is binnen! Als nieuw geworden. @HorloG bedankt! Of het een blijver is weet ik niet… Is voor mij te klein. Althans ik vind het niet mooi voor mijn pols van 22cm.

5 likes

Horloge is inderdaad prachtig geworden. Weer netjes gedaan door @HorloG.

1 like

prachtige compressor!

1 like

Zeer mooi!

Diameter rond de 35mm?

1 like

Mooi horloge. Jaren 50 schat ik? In ieder geval de uitstraling van die tijd. De polshorloges waren in die periode nu eenmaal een stuk kleiner en als je vintage wilt dragen, dan kom je vaak in die maten van zeg eens 33 tot 36 mm terecht. Je loopt er niet mee voor gek hoor, zelfs niet met een wat bredere pols. Ik zou 'm gewoon eens een poosje gaan dragen en zien of het bevalt. Mooi cognac leren bandje er op…
En anders zien we hem hier wel weer terug op de HF markt?

2 likes

Hij is 35mm met kroon en 32 zonder kroon.

Als liefhebber van vintage horloges kan ik alleen maar zeggen: schitterend.
En natuurlijk prachtig gerestaureerd.
Met dragen ga je die dingen waarderen hoor.

1 like

Mooi in alle eenvoud. Ik hou daar wel van. :+1:

1 like

Leuk :slight_smile: Veel plezier ermee!!

1 like

Ik durf niet te zeggen uit welk jaar hij ongeveer is… Dacht zelf de 60er jaren. Maar daar kan ik goed naast zitten hoor.
Ik heb ook een seiko 6119-7500 en die is nog wat groter. Als ik die om doe zegt mijn vrouw gelijk: oh nee, geen gezicht bij jou…
Nu kan dat ook wat over mij zeggen hoor haha…
Maar wie weet gewoon dragen en later beoordelen :wink:

Mooi strak klokje! Bedoelde je vrouw niet alleen, dat deze voor jou niks is, maar ook dat-ie voor haar prima is (met een cremekleur lederen bandje er aan)? :smiley:

3 likes

Mooi klokje, maar 32 is ook voor mij wel erg klein.

1 like

[quote=“Harpoen, post:11, topic:60494”]
Bedoelde je vrouw niet alleen, dat deze voor jou niks is, maar ook dat-ie voor haar prima is (met een cremekleur lederen bandje er aan)? :smiley:
[/quote]32 is inderdaad wel wat klein ja. Voor jou dus. Maar je vrouw kan een vintage klokje ook wel waarderen? Nou, daar ga je dan! Goed begin van het jaar zou ik zeggen met zo’n presentje. :slight_smile:

2 likes