3 x nummer 1!
certificaat
en een mooi geschenk van Panerai…bedankt!
3 x nummer 1!
certificaat
en een mooi geschenk van Panerai…bedankt!
Ehhhhh…tja…ehhhhhhhh…hier wordt je stil van.
dat gaat lekker zo…veel plezier ermee
Wow, geweldig, het is al bijzonder om deze collectie te hebben, en dan ook nog nummer één!!!
Van harte Jörgen, met deze hele bijzondere toevoeging aan je collectie.
Ruud
Prachtige horloge`s,
Veel draagplezier…
G.e.i.l.
.
Gefeliciteerd.
Over draagplezier gesproken…
Kom je nog wel toe aan het dragen van al je horloges, of liggen er nu een aantal stof te happen?
(Dit zijn wel weer errug fraaie horloges, by the way.)
Heel erg van harte, Jorgen.
Je weet wat ik van Panerai’s vind, maar ik het geweldig de oprechte passie die jij voor het merk hebt
Word het niet eens tijd om het Guinness Book of Records te benaderen? :)-D
gr,
Hans Mennink
Gefeliciteerd Jorgent,
Hele indrukwekkende mini verzameling in één keer,
Je hebt nu duidelijk een streepje voor bij Panerai, nr 1 (tu) van een gelimiteerde uitgave,die wil iedere Panerist
natuurlijk wel heel graaag hebben.
Uit hoeveel exemplaren bestaat jouw collectie nu ? of ben je de tel onderhand kwijt.
en waar zijn die rode flesjes voor in die gift box ?
Groet,
André
en waar zijn die rode flesjes voor in die gift box ?
dat vroeg ik me ook af…
Mooie doos! Ik ben in die winkel geweest, heel erg aardige mensen!
in de rode flesjes zit loctite , dit is een borgmiddel tegen loslopen van schroeven…
Gefeliciteerd Jörgen. Is er nog een speciale gelegenheid dat deze set is uitgebracht? Ik zie bij alledrie de klokkies Firenze staan, maar dat kan ik niet plaatsen (heeft ook alles met mijn talenknobbel te maken).
Gerwin
Firenze is de plaats waar Panerai is begonnen met het vervaardigen en verkopen van horloges en andere instrumenten.
Op de 3e foto zie je op het certificaat een afbeelding staan van de voorpui van die winkel in Firenze.
Bedankt.
Gerwin
Ik heb even gezocht en gevonden! Ik was in 2004 in Florence (engels/nederlands voor Firenze) en toe heb ik een foto van die winkel gemaakt. Stond toen in de stijgers:
Van harte ermee. Super!
Heel bijzonder! Van harte en veel plezier ermee!
hemeltje lief. …