De bolletjes op de bezel - welke 5 minute intervals aangeven - zijn wat te plat en bovendien slecht afgewerkt tov het origineel, denk ik te zien
De originele liggen iets hoger op de bezel en hebben een fraaiere, gelijkmatiger afronding
Weet Panarai zelf wel of het echt is?? Aangezien ze nog steeds een fake PAM op hun IG hebben staan
Wel eens gelezen dat fake PAMs voor service zijn gestuurd en gewoon na onderhoudt terug kwamen
Volgens mij niet een echte, bovenkant minuutpijp en seconden as te groot en glimmend, print in de 15/30/45 is wit, hoort grijzer te zijn, kleur verschil in blauwe stukken dial (maar dat is altijd lastig met een foto) en vorm hands komen net niet overeen… naast natuurlijk dat de quickset het gewoon zou moeten doen… heeft de kroon wel verschillende standen als je 'm uittrekt?
Dit horloge is heel goed nagemaakt en grote kans dat je 500 euro in je handen hebt ipv 17k. Ik zeg nep, om dat kleine afwerking details. Maar goed de foto’s zijn niet top.
Dit hoort bij dit type uurwerk. Als je de gewone quickset gewend bent is dit idd een omslachtig systeem.
Nep of echt, eigenlijk alleen uit te sluiten met openmaken.
Stelligheid op basis van kleur of vorm indices op basis van een foto is…