Beste forumleden,
Zou graag een panerai luminor marina aankopen en heb er een gevonden die me interesseerd.
Het is een 40mm met zwarte plaat en stalen armband en de verkoper zegt dat het een pam 70 is.
Heb wat opzoekwerk gedaan op het internet maar kan deze niet terugvinden.
Volgens de aanduidingen op de achterkant kan dit geen Pam 70 zijn.
Dit is vermeld op de achterdeksel:
OP6560
BB1127xxx
G1646/1900
Via deze link ook enkele foto’s van het horloge: http://www.mijnalbum.nl/Album=77GJUUK6
Hoop dat ieman mij kan zeggen o over welke pam het hier gaat en of het mischien een fake is ??
Ik heb hier een dikke catalogus voor me liggen met o.a. Panerai. Ondanks dit kan ik je over het model niets zeggen. Maar Watchbox in Antwerpen is wel een betrouwbaar adres, zie: zoek maar even binnen dit forum op “watchbox”. Succes.
Dat probleem herken ik met mijn pols van 16 cm,
maar heb nu een paar keer een 44mm omgehad en het
gaat wel wennen nu
Yep, ken iemand met een PAM282, maar had na een tijdje toch liever een 44mm gehad.
Wat ik meestal doe als ik twijfel bij duurdere horloges is een goed lijkende namaak (al dan niet met merknaam erop) een poosje te dragen om te kijken of het bevalt. Er zijn genoeg Parnis of Marina Militare horloges waarmee je denk ik best een goed idee kan krijgen of je wel aan een 44mm kunt wennen, of dat je toch beter af bent met een 40mm. Daar zijn vast ook wel hommages van.