Een aantal forumleden wisten het al, maar na erg lang twijfelen heb ik toch besloten mijn nieuwe aanwinsten hier te laten zien aangezien we toch gek zijn op plaatjes
Tijdens de woensdag en vrijdag topic`s komen de meest mooie horloges in beeld. Aangezien ik al een tijd met het idee rondliep dat ik weer wat anders er bij wou ( niet dat ik uitgekeken ben op mijn horloge, maar wat nieuws is natuurlijk altijd leuk). Na wat zoeken op internet kwam ik wat interessants tegen. Dus een afspraak gemaakt en de rest wijst natuurlijk voor zich.
De verkoper had twee horloges te koop. Een Pam 111 met DLC coating en een Pam 113. Maar ja, wat moet je dan kiezen, wit of zwart?? Zuinig leven bood de uitkomst en ik mag me nu de gelukkige bezitter noemen van een Panerai of beter gezegd twee pammetjes.
De 113 is origneel Nederlands geleverd in 2009 en werkelijk geheel compleet met alle boekjes erbij. Zelfs de originele kartonnen doos is bewaard gebleven.
De 111 met DLC coating is na wat omzwervingen in Nederland terecht gekomen. Deze klok komt uit 2003 maar er is geen enkel krasje of schrammetje op de klok te vinden.X( De originele rubber band en zwarte lederen band zitten er nog bij.