Prachtige review, Floris ! En ook een leuk hondje
Yep, ik heb ook niks met “vintage” banden - een band moet mooi zijn, goed zitten en combineren met het horloge. Punt uit.
Geen band gemaakt uit de broeksriem van overgrootvader zaliger…
Prachtige review, Floris ! En ook een leuk hondje
Yep, ik heb ook niks met “vintage” banden - een band moet mooi zijn, goed zitten en combineren met het horloge. Punt uit.
Geen band gemaakt uit de broeksriem van overgrootvader zaliger…
leuk om te lezen,mooie klok maar voorlopig boven mijn budget
Leuke review met fantastische foto’s. Lijkt me heerlijk te spelen met de bandjes van een Pam
Mijn beste,
Een plausibel review van een ‘Paneristi’ avant la lettre!!
Mijn complimenten!! Eveneens voor die fraaie foto’s.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Mooie en uitgebreide review idd. Nog een paar tips voor het opwinden van een Panerai heb ik geleerd van iemand die een PAM 009 had. Om de PVD coating zo min mogelijk te schuren, draaide hij het horloge om voordat hij hem op ging winden. Je zet dan de meeste kracht op de onderkant van de kroon en kroonbeschermer en zo blijven eventuele krasjes uit het zicht.
Ook heb ik iemand eens gezien die zijn Panerai alleen met zijn wijsvinger aan de onderzijde van de kroonbeschermer opwindt. Dat vond ik zelf nooit prettig dus het omdraaien kan ik je het beste aanraden.
Verder ben ik het alleen niet eens met je opmerking van de opvallendheid van Rolex. Als fanatiek drager van Rolex heb ik over 4 jaar tijd maar twee keer een opmerking gehad. Zelfs mijn goudstalen variant trekt amper aandacht. Of ben ik gewoon zo eng om aan te spreken?
Mooie review en, gezien mijn driejarige ervaring/relatie met een prachtige PAM, geheel herkenbaar.
Groeten,
René:)-D
Bedankt voor alle leuke reacties, denk probeer er wat leuks van te maken en dan is het extra leuk als mensen het ook leuk vinden om te lezen, de foto’s heb ik aan mijn vrouw te danken trouwens, tenminste de mooie wel, de vagere foto’s zijn van mijn hand
Marc-b1 thanks! Het is niet mijn hondje trouwens, maar wij hebben wel een mopshond, en op 1 of andere manier kan je dan na een paar jaar een heleboel mensen met mopshonden
Ryan toevallig kreeg ik die tip net dus ook van Maikel “de bandenman” omgekeerd opwinden, dat ik daar zelf niet op kom!!
Bedankt voor het delen van je impressies! Was erg leuk om te lezen met je uitgesproken meningen.
Overigens vind ik krassen op een beat blasted of zelf geborstelde kast meer opvallen dan op een gepolijste kast. Het maakt em op den duur wel ‘doffer’, maar tja ik heb ook slechte oogjes.