Panatime Straps

Eind vorig jaar heb ik twee lederen bandjes bij Panatime gekocht.
Bij levering bleek 1 bandje niet de juiste maat te zijn, waardoor het te groot was voor mijn pols.
Na reclameren werd via express mail een nieuw bandje in de juiste maat geleverd.

Een paar weken hierna weer twee bandjes bij hun besteld en bij levering bleken de nietjes bij een van de bandjes scheef te zitten. Wederom gereclameerd en ik kreeg als antwoord dat dit bij de hele voorraad van dit type het geval was en ik een ander bandje uit mocht zoeken. Ik kwam bij een 10 dollar duurder bandje uit en ik bood aan dit verschil bij te betalen. Maar hun antwoord was niet nodig en een paar dagen later per express mail ook dit bandje in de bus.

De kwaliteit van de lederen banden die ik bij hun besteld heb is echt goed. Dik en mooi leer.
Hierna heb ik nog een rubberen bandje bij ze besteld en deze is erg soepel en mooi glad.

Op basis van mijn ervaringen kan ik Panatime van harte aanbevelen. Ze leveren wat ze beloven en de kwaliteit is naar mijn mening erg goed gezien de gevraagde prijs.
Vooral de vintage Tobacco banden kan ik erg aanbevelen. Deze zijn van dik leer en toch soepel.

Hier nog wat foto’s van de door hun geleverde bandjes:
24mm Panatime Vintage Tobacco Genuine Distressed Leather Watch Strap with White Stitching

24mm Panatime Black Original Panerai Style Waterproof Rubber Diver Strap

24mm Canyon Black with Caramel Stitching

22mm Panatime black Genuine Oiled Leather Pilot Style Watch Strap with White Stitching (Ik zie dat ze deze op het moment niet hebben.)

24mm Panatime Dark Brown Vintage Tobacco Genuine Distressed Leather Watch Strap with White Stitching

22mm Panatime Vintage Denim Genuine Leather Watch Strap with White Stitching

2 likes

Het verschil tussen de vintage Tobacco en de dark brown vintage Tobacco:

2 likes