Panda of Reversed

Ik kan maar geen keuze maken, het wordt één van de twee, en ik vind ze beiden wel gaaf… ik neig zelf wat naar de reversed panda… dus bij deze ff een polletje

  • reversed panda

  • Panda

0 stemmers

1 like

Reverse panda is heerlijk. Maar de blauwe wijzers vind ik dan weer minder :thinking:

Nou inderdaad, dat is het enige waar ik op af zou knappen. Alles was goed geweest, zilverkleurig, zwart, of zelfs wit.

De panda vind ik wat rustiger en daardoor wellicht veelzijdiger

2 likes

Panda! Maar dat is eigenlijk alleen maar omdat ik een Panda wil, ik heb namelijk al 2 reverse panda’s.

1 like

:thinking: gewoon doen dan.

1 like

Deze is pas de visuele rust zelve:

:+1:

5 likes

Volgens mij heb je de volgorde van je zoekopties omgekeerd.

Het bovenste plaatje is volgens mij de panda en de onderste de reversed.
Straks hebben degenen die de onderste mooier vinden op Panda gestemd :see_no_evil:

3 likes

Ah kak mn hele poll door de war :joy::+1:t2:

2 likes

Even snel ook heh…

Haastige spoed :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Moest inderdaad even goed nadenken :joy:
Maar heb voor de witte met zwarte subdials gekozen, denk ik… :yum:

2 likes

Ja dat kan wel wezen, maar de grote vraag is of je nog weet of je op de bovenste of onderste keuze hebt geklikt :wink:

1 like

:joy:

… en dat was dus de onderste. De truc was even je een Pandabeer voor te stellen. Heeft die nu zwart- of witomrande ogen…? :wink:

2 likes

Weet ik, de vraag was of jij het ook wist en de juiste keuze had gemaakt.

2 likes

Hij staat inderdaad andersom :joy::man_facepalming:t2::man_facepalming:t2:… ah toch leuk polletje geworden zo.
Maakt opzich niks uit, de keuze heeft geen direkte relatie naar de foto. Dus alle keuzes kloppen alsnog…

'K weet niet… door de indeling, kleuren of uitstekende drukkers… :roll_eyes: … is it just me… het horloge lijkt wel ovaal op de foto…
Niet mijn ding…

Volgens mij heb ik dat:

Maar heb voor de witte met zwarte subdials gekozen, denk ik… :yum:

… en dat was dus de onderste. De truc was even je een Pandabeer voor te stellen. Heeft die nu zwart- of witomrande ogen…? :wink:

Mijn voorkeur heeft dus de witte met zwarte subdials, en heb dus de onderste keuze aangevinkt.

2 likes

Toen ik de zwarte zag, was het net of er een mannenhoofd mij boos aankeek.
En nou krijg ik dat beeld niet meer weg als ik naar dat horloge kijk.

Dus ik zou voor die bovenste gaan :slight_smile:

2 likes