Pandemo

Forumlid @Pandemo heeft vorige week een bandje van mij gekocht en dat was een uitstekende ervaring. Vriendelijke communicatie, snelle betaling - helemaal zoals het hoort :slight_smile:

Tot een volgende keer!

1 like

Bandje verkocht aan @Pandemo.
Allles prima verlopen. Top!

1 like

Dankzij @Pandemo de MoonSwatch Mission to Uranus kunnen bemachtigen. Was dan wel geen verkooptopic van hem, dus als het hier niet thuishoort dan hoor ik het graag :wink:
Communicatie erover verliep vlot en supersnel verstuurd.

1 like

Onlangs via het forum wat verkocht aan @Pandemo , fijn contact en snelle afhandeling :+1:

1 like

Vandaag op tweede kerstdag een horloge verkocht aan @Pandemo
Op de vraag of het ook vandaag kon, ja ach waarom niet… even bijkomen van het kerstdiner kan ook onderweg in de auto wel.

Pandemo is een aardige gozer en de deal verliep lekker vlot.

Kortom een aanrader.

:star::star::star::star::star:

1 like

Horloge verkocht aan @Pandemo. Soepele deal, snelle betaling en prima communicatie! Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Pandemo.
Superfijne en snelle communicatie.
Eerlijke, aardige en betrouwbare kerel !

1 like

@pandemo kocht mijn MoonSwatch. Razendsnelle deal en betaling, en vriendelijke communicatie :slightly_smiling_face: Zo wil je het op HF, aanrader!

1 like

@Pandemo al diverse malen in ons online winkeltje mogen ontvangen. Altijd prettig zaken doen met deze HFer :grinning:

1 like

@Pandemo Verkoop liep perfect. Echte liefhebber! Aanrader.

@Pandemo. Super vriendelijk HF lid. Pakket snel verzonden en keurig door mij ontvangen.
Dank je wel!

1 like

Vandaag bij @Pandemo langs geweest om een prachtige BB54 in ontvangst te mogen nemen. Fijn en vertrouwenswaardig HF-lid ! ! :clap: :clap: :clap:
Tot de volgende keer. :clinking_glasses:

:wave:

Afgelopen week een horloge overgenomen van @Pandemo. Gezien de reisafstand in goed overleg besloten om te laten verzenden. Mooi verhaal over een privé koerier in een Gouden Koets :grin:

Vandaag mijn nieuwste aanwinst mogen ontvangen. Als Pandemo zegt dat hij bom-proof verzend dan kan ik bevestigen dat ik liever in een door hem ingepakte horloge-doos slaap dan in een atoombunker. Kort samengevat: duidelijke advertentie, vlotte/ snelle reactie op berichten en keurig verzonden. :+1:

1 like

Vorige week een horloge overgenomen van @Pandemo prettig contact, zeer vriendelijk & reageert snel. Ook heb ik zijn BB54 even mogen passen en even leuk over horloges kunnen praten. Bedankt en wellicht tot een volgende keer.

1 like

Een week geleden op de valreep tot een akkoord gekomen met @Pandemo om zijn bb54 over te nemen. Helaas was zijn vaste koerier met vakantie, dus bood hij aan het horloge zelf te komen brengen. Top service zou ik zeggen. Nog even gekeuveld als nerds over horloges, zijn schitterende FXD bekeken. Heerlijk.

Snelle deal, goede communicatie, fantastisch gebaar om het te komen brengen. Kortom een aanrader om zaken mee te doen!!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @Pandemo. Leuk contact, relaxte overdracht en komt gemaakte afspraken na.:ok_hand: Graag tot een volgende keer!

Ja @Pandemo man. Wat moet ik van hem zeggen? Wat een baas is het. Heeft echt uitzonderlijk moeite voor mij gedaan zodat ik nu eigenaar ben van een BB54. Zonder enig eigenbelang. Aardige kerel en echt een aanwinst voor dit forum. :ok_hand:t3:

2 likes

Lang op mijn grail de Submariner gewacht en opeens was die er. Op 20minuten van bij mij thuis….

@Pandemo was zelfs zo vriendelijk om tot bij mij te komen.

Bedankt voor de fijne babbel en mijn grail!

1 like

Seamaster overgenomen van @pandemo

Super aardige gozer, ik ben erg blij met het horloge.

1 like

Net een aantal kilo literatuur mogen gaan ophalen bij @Pandemo , gratis verstrekt.

Nogmaals bedankt.

1 like