Weet iemand of de panierai 00050 "stop seconds " heeft. Dus dat de seconde wijzer stil gaat staan zodra je de kroon uit trek?
Nee loopt gewoon door.
Premium
Is een caliber OP III wat in de basis een vereenvoudigde versie van de ETA 7750 is.
7750 heeft wel hacking seconds…
Premium?
7750? Echt niet.
Jawel hoor, in de basis is de OPIII een 7750 zonder de chronograaf onderdelen.
Nee 6497 uurwerk is een handopwinder.
Echt wel.
Een 7750 is een automaat, dit is een handopgewondrn Unitas uurwerk.
Je zit er volgens mij naast hoor, de PAM 00050 heeft het OPIII binnenwerk. Dat binnenwerk is een automatisch binnenwerk gebaseerd op de Valjoux 7750 maar dan zonder de chronograaf onderdelen. 30 seconden op google en je kunt dit zelf bevestigen?
We hebben het over een vj 7750…
Nou breekt mijn klomp echt kijk net in de gang en daar lagen mijn klompen in stukken, een base panerai was een Unitas 6497 met aanpassingen, ik heb het horloge om als ik het fout heb eet ik mijn klomp op.
Maar het gaat om het specifieke model PAM00050, niet zomaar een basis model.
In een Pam 050 tikt een vj 7750. De 050 is hetzelfde als de 049, maar dan met stalen band. De 049 heb ik zelf. Dit zijn Panerai’s met 40mm kast grootte.
Er staat pam 0005 das de mijne een base logo, dus we hebben het over een totaal ander model?
Ja dat zeker.
Hier zit een zwaar gemodificeerde vj7750 in. Het chronograaf gedeelte is verwijderd, het ging er hier alleen om de decentrale secondenwijzer en die zit bij een 7750 op 9 uur.
Om even terug te komen op de vraag van de OP: voor zover ik weet hackt de OPIII wel degelijk wél. Maar dit is enkel wat ik op een ander forum gelezen heb wat jaren geleden dus mocht er iemand zijn die er eentje heeft…
Ik dus. Gewoon hacking.
heb heel wat teweeg gebracht met mijn vraag.
Bedankt iedereen. Vrijdag krijg ik mijn Pam 00050 binnen. Dan weet ik het zeker.
Maar wat ik begrijp is het dus wel met hacking /stop seconds van malus 65. Wat jij hebt een Pam 50 begrijp ik?!