Panerai band

Goedenavond kan iemand mij vertelllen waar je goedkoop een staal/titanium band kan kopen voor mijn panerai gr johnp

Dus je koopt een horloge van minimaal 2800 euro en dan ga je bezuinigen op de band… Iets klopt er niet

Originele stalen Panerai band kost 1800 euro. Heb je een leuke Speedmaster voor.
Ik zou hier iig wel op bezuinigen als het even kan.
Of gewoon bij de leren band blijven

Ik heb er al een gevonden het is om te wisselen van band dus probeer ik er zo goedkoop mogelijk aan te komen wat klopt er hier niet aan???

                                    gr John

Ok, iets klopt er niet was niet helemaal de juiste uitdrukking, maar ik vind het gewoon frappant dat je een horloge van minimaal 2800 euro koopt en dan een 2e rangs bandje gaat kopen, ikzelf zou dan iets hebben dan wil ik het wel helemaal origineel hebben, maar dat ben ik.

Ik ben ze al meerdere keren nieuw tegen gekomen hoor.

Vind het eigenlijk helemaal zo gek nog niet.

Bij Ebay, marktplaats, speurders, etc denkt iedereen altijd gelijk aan die particulieren maar er zijn ook meerdere aanbieders die gewoon een goed lopend bedrijf hebben en bijvoorbeeld goedkoop van hun blijvend liggende voorraad afmoeten.

Ik denk dat iedereen aan de hand van hun eigen budget bepaalde dingen aanschaft. Ik zou zelf ook geen aftermarket kopen maar kan het me ergens wel voorstellen. Het is gewoon veel geld en je kan het maar 1 keer uitgeven. En het verschil tussen ebay en een gerenomeerde dealer is niet zo heel groot en dan zou ik dus zeker voor de dealer gaan.

Mvg Dennis.

Ik bedoel je kan ook via Ebay naar een gerenomeerde dealer komen als je goed zoekt.