Panerai cases

Beste allemaal

Van horloges ken ik helaas niet al te veel… Ik ben student wapengraveur en graveer al enkele jaren juwelen. Nu zou ik graag eens enkel horloges graveren. Ik interesseer me vooral in de Panerai Radiomir cases (look a likes). Iemand een idee waar ik deze horlogekasten kan vinden? Ik heb al heel wat afgezocht op het internet voorlopig komt Parnis als de beste er uit vooral naar afwerking probleem is ze hebben geen modellen die kleiner zijn dan 45mm… Dus wat zoek ik Radiomir model horlogekast diameter max 42 materiaal; rvs 316
Moest iemand weten waar deze te vinden… Zu echt super zijn!!!

Bedankt!

Beste bramgo,

Volgens mij heb je op eBay nog de beste kans. Doe een “search” naar radiomir via ebay.com (niet ebay.nl) en bewaar deze. Ik heb wel eens dergelijke lege kasten voorbij zien komen.

Succes!

R

helaas ook al gedaan niets te vinden…

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een kleiner dan 45mm versie gezien heb.
Door de vorm van de kast en de wirelugs draagt hij wel kleiner dan een gebruikelijke 45mm kast.

Groeten,

Martin

Getat
Jackson

Verkopen dit soort cases los

die zijn er wel kleiner ik heb zelf deze gehad maar het uurwerk was kapot heb toen de rest los verkocht . deze was 42 mm maar ben de klokjes niet meer tegen gekomen

Da’s de luminor case, niet de radiomir. De luminor is er volgens mij vanaf 40mm.

Groeten,

Martin

Kijk es op de site van Helenarou.com

Misschien is een Alpha radiomir wat je zoekt? Ik heb een chronograaf versie hiervan, maar je hebt ook een uitvoering zonder gronograaf

Ik ben wel erg nieuwschierig geworden naar je werk.
Misschien wel leuk om een paar foto’s te plaatsen…

Grt. René