Van het plaatje zie ik het niet meteen, Ik denk dat je em moet voelen; net als deze
Fraai!!
Ruige band!
Mijn favoriete band! Maar de assolutamente is ook erg fraai!
Geïnspireerd door de nieuwe aanwinst van @Stem03 en zijn Azzurro-blauwe band, een paar foto’s uit de oude doos en een paar recente
Daar krijg je dat Panerai Virus van
Mooi, ik heb voor de zomer een canvas band besteld bij Olaf. Zeer benieuwd.
Me too
Zal er heel zuinig op zijn, vindt hem GEWELDIG en zeker op mijn nieuwe 086 grijs blauw
Sinds een paar weken een Canvas band uit Canada, van Combat straps. Foto heeft filter, zonder kwam de kleur niet echt overeen.
Mooie afwerking maar behoorlijk aan de prijs.
Waar komt deze vandaan? Staat m erg goed!
Dat is de originele Assolutamente zoals die door Panerai bij dit horloge wordt geleverd. Vind m zelf ook erg mooi! Suède-achtig en erg comfortabel
Ai, dan is ie zeker niet los te verkrijgen, ik zal eens zoeken.
Misschien beetje vreemde vraag, maar blijft het suède ook echt suède? Ik had een merkloos bandje dat na een paar maanden helemaal glad leer werd, dus suède look verdween helemaal
Is los verkrijgbaar via de panerai-site. Tot nu toe blijft die band in een hele mooie staat. Wat ik ervan gelezen heb wordt ie met de tijd door het dragen alleen maar mooier
Eens, ik vond hem mooier worden. Hele fraaie band!
Erg mooi!
Dank! Ben benieuwd hoe die uitvalt. Ik zal ooit een prachtige lichtblauwe op een 1312 (of 1392, dat weet ik niet precies meer) van @Triplock. Schitterende combinatie was dat! Dus nu voor de zomer deze maar eens proberen via @charlesb52