Panerai en zijn band

Van het plaatje zie ik het niet meteen, Ik denk dat je em moet voelen; net als deze

7 likes

Fraai!!

1 like

Ruige band!

band gemaakt door Mark Sanders. Zeer blij mee.

4 likes

Mijn favoriete band! Maar de assolutamente is ook erg fraai!

1 like

Geïnspireerd door de nieuwe aanwinst van @Stem03 en zijn Azzurro-blauwe band, een paar foto’s uit de oude doos en een paar recente

7 likes

Daar krijg je dat Panerai Virus van :ok_hand:

2 likes

Incoming (met neutraal stiksel) voor op de Radiomir. Laat de zomer maar beginnen :sunglasses::sunny:

11 likes

Mooi, ik heb voor de zomer een canvas band besteld bij Olaf. Zeer benieuwd.

2 likes

Me too :joy::joy::joy:

Kleur!!! Jaaa!!!

4 likes

Zal er heel zuinig op zijn, vindt hem GEWELDIG en zeker op mijn nieuwe 086 grijs blauw :sunglasses:

1 like

Sinds een paar weken een Canvas band uit Canada, van Combat straps. Foto heeft filter, zonder kwam de kleur niet echt overeen.

Mooie afwerking maar behoorlijk aan de prijs.

6 likes

Waar komt deze vandaan? Staat m erg goed!

1 like

Dat is de originele Assolutamente zoals die door Panerai bij dit horloge wordt geleverd. Vind m zelf ook erg mooi! Suède-achtig en erg comfortabel

Ai, dan is ie zeker niet los te verkrijgen, ik zal eens zoeken.

Misschien beetje vreemde vraag, maar blijft het suède ook echt suède? Ik had een merkloos bandje dat na een paar maanden helemaal glad leer werd, dus suède look verdween helemaal

1 like

Is los verkrijgbaar via de panerai-site. Tot nu toe blijft die band in een hele mooie staat. Wat ik ervan gelezen heb wordt ie met de tijd door het dragen alleen maar mooier

2 likes

Eens, ik vond hem mooier worden. Hele fraaie band!

1 like

Erg mooi!

Dank! Ben benieuwd hoe die uitvalt. Ik zal ooit een prachtige lichtblauwe op een 1312 (of 1392, dat weet ik niet precies meer) van @Triplock. Schitterende combinatie was dat! Dus nu voor de zomer deze maar eens proberen via @charlesb52

1 like