Panerai en zijn band

Huh, wat? Is er nog geen topic met enkel Panerai’s en hun diverse banden? Ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebben. Zo niet, dan hou ik me aanbevolen voor fotokes van jullie mooiste, meest exotische, kleurrijkste, robuuste of eenvoudigweg meest saaie band. Ik ben nog maar zeer kort een Panarist, dus ik trap af met de standaard bijgeleverde band. Ondertussen ben ik benieuwd naar jullie combinaties!

8 likes

Wel toch? En veel plezier met je prachtige Panerai!

2 likes

Wel Panerai in t algemeen, niet in combinatie met de band in het bijzonder. Terwijl dat onder Panaristi altijd wel zo’n ding is: de eindeloze combinatie-mogelijkheden. Thx overigens! Heb er al veel plezier van :wink:

1 like

Staan juist genoeg combinaties en voorstellen in dat topic qua banden.
De standaard banden doen het 9 van de 10 keer niet voor mij, zijn simpelweg te veel goede aftermarket banden.

1 like

Ik ontdek, mede door HF, steeds meer leveranciers van mooie banden. Fotootjes en reacties hier zou een mooi overzichtje geven

Okay, succes! :+1:t2:

1 like

Er zijn niet zo héél veel actieve, bandenswitchende Panerai bezitters hier denk ik.
Ik zou zeggen, doe een Google image Search of kijk eens op Pinterest of Tumblr of Instagram.

Als je dan een mooi bandje gevonden hebt zou ik als ik jou was contact zoeken met @slls of @Ko-Banden want die kunnen al dat moois voor jou maken.

2 likes

Hier kun je ook voorlopig mee vooruit.

http://www.paneraisource.com/aftermarket_straps.shtml

2 likes

Tip: instagram en dan zoeken op de verschillende modellen: #233, #111 etc. Kom je soms prachtige combi’s tegen. Ook op Paneristi.com veel info en voorbeelden.

Mijn favorieten:

  • di Stefano straps
  • toshi straps
  • mark sanders
  • jacobstraps
  • aaron bespoke
  • gunny straps

uiteraard kunnen de bandenmakers van dit forum ook mooie zaken maken.

2 likes

Om toch ff een pic te doen. Dit is op dit moment mijn favoriete band : Di Stefano Master Diver, Bruno Allegrini. Heerlijke band die mijn inziens enkel mooier wordt met de tijd (nu ongeveer 2,5 jaar oud en wordt door mij zeer geregeld gedragen)

5 likes

Zojuist deze in bestelling gedaan:

7 likes

Mijn Black Seal zit nog op zijn zomerband.

Gezien de weersverwachting hoogste tijd om er een winterband op te zetten.

Welke moet het worden?

8 likes

Die olijfgroene is niet verkeerd!

1 like

Deze is geweldig. Niet goedkoop (rond de 200+) maar dan krijg je ook echt wat, zoals deze struisvogelpoot.

280962a6d3f245028f2073fa29f70ef3440df8f9_1_455x499

4 likes

tsss 200+ ?

Op deze kleur kreeg je toch wel een hele slok korting😂

3 likes

Bezig met een paar Fransen (painted ammo) uit ‘62 :wink:

14 likes

:v:t2::facepunch:t2:

2 likes

:facepunch: :pray:t3::pray:t3::pray:t3:

1 like

Wow. Normaal steekt een struisvogel zn kop in het zand maar met deze kleur steek je je nek wel uit! Gaaf!

2 likes