Panerai Only

De laatste tijd zie ik toch enkele Panerai’s voorbij komen. Dus er is hier toch nog wel zeker liefde voor de horloges. Zelf blijf ik het mooie horloges vinden enkel het merk zelf,… hmmmm. Al te veel geneuzel gehad met ze, dus draag ze niet een heel warm hart toe.
Vind de meeste modellen wel mooi, maar voornamelijk dan toch de 1950 kasten.

Vandaag een 329 om, maar trap hier even af met de 292. Benieuwd naar de andere PAM’s op het forum! :slight_smile:

@anon50762135EV: Is z’n banden swapper van Panerai niks voor jou, dan kun je qua banden je lol op!! :slight_smile:

24 likes

dat is toch gewoon tien keer mooier dan een Luminor?
Een luminor is ook mooi maar met de crownprotector toch niet zo elegant.

Als ik het ooit nog eens kan behappen…


15 likes

Ik heb geen Panerai, maar als het een Panerai moet worden, dan zou ik deze kopen:

Wat een beest!

12 likes

Zeker niet verkeerd en ieder zijn smaak. Vind ze zelf allebei erg mooi. De ‘nieuwere’ kasten zijn ook zeker niet verkeerd. Onlangs een paar omgehad bij S&C. Mooi dun en zelfs even wennen.

Ook erg mooi, maar dan zie ik toch liever mijn 243


14 likes

Da’s een hoop klok inderdaad! :heart_eyes:

1 like

eindelijk een Panerai only topic, dus maar even wat foto’s spammen van alle bandjes die ik in de afgelopen jaren verzameld heb :wink:


8 likes

Oei die is wel serieus mooi zeg.

2 likes

Dit is de mijne, ben er erg blij mee :grinning:


11 likes

Zie je, ik wist het wel, er is meer dan genoeg animo voor deze mooie bandenstappers!

Ik heb de banden wel,maar de Panny nog niet :smile:

3 likes

Wel plannen om er eentje aan te schaffen?

Echt die automatische spellingscorrectie,… de vreemde teksten die ik inmiddels al ge-smst heb.

De Panny zal vast komen kan jij lekker gaan bandenstappen! :wink:

1 like

Ik heb nu een 44mm cushion wat iets weg heeft van een 1940 (nee laat ik niet hier zien want geen Panny) en die zit verdomd lekker en kan lekker bandjes swappen :smile:
Eens komt er wel een Panerai.

1 like

9 likes

11 likes

8 likes

14 likes

Oude foto :slight_smile:

11 likes

Beide erg mooi en absoluut mijn favoriet!