Panerai en zijn band

Draag ze niet heel veel, maar heb er hier twee, waarvan één nieuw. De gedragen versie is nu mooier.

1 like

Zelf gek op Diaboliq straps omdat het een hele goede vriend is en alles met de hand maakt en de prijs heel acceptabel is.

2 likes

Die ga ik is proberen. Altijd op zoek naar een betaalbare band van de juiste kwaliteit :sweat_smile:

11 likes

13 likes

Goed bezig, beetje winters deze.

Prachtig buffel leer :wink:

1 like

Natuurlijk gelooid leer, krijgt prachtig verkleuring door het dragen

3 likes

Enorm soepele band. Zit erg comfortabel

1 like

Nog wel erg onbeweeglijk, wellicht ook door de dikte. Denk dat ik m een aantal keren moet dragen om ‘m wat soepeler te krijgen

1 like

8 likes

• Diaboliq Straps vergeet je. Zeker de moeite om te bekijken en iets door te laten maken. prima prijs.

1 like

Ik ga deze binnenkort proberen. Al van verschillende kanten iets over gehoord. Thanks

1 like

13 likes

Lekker zomers!

7 likes

Heel tof!

Dank je! Was een extraatje van de verkoper. Zou ik zelf niet direct hebben gekozen, maar staat best mooi toch!

Ik vind dat heel gaaf. Matching met de secondewijzer en maakt het horloge Uber casual. Zet er een croc op en het gezicht verandert compleet. Dat is voor mij panerai.

3 likes

Nog even op de zwarte band, maar vanmiddag een schitterende lichtbruine Cow besteld bij Zilla Watch. Perfect geholpen en geadviseerd door mede horlogeliefhebber Charles. Via horlogeforum bij hem terecht gekomen; top!

2 likes

Ben benieuwd naar jouw ervaring. Altijd op zoek naar een goede bandenleverancier! Online te vinden?

1 like