Panerai en zijn band

LEMUR!! Op een OEM gesp. :wink:


8 likes

Mooi!

1 like

Op de Distefano. Heerlijke band

7 likes

Thanks! :+1:

Ik zie hier zoveel prachtige banden langskomen en er zullen ongetwijfeld wel paneristi zijn, die iets in de verkoop willen doen, dan houd ik mij aanbevolen voor de mijne. (24/22 mm)
Groet Jan

1 like

Mark Sanders band op de :six::six::two:

6 likes

Dit is de mijne


6 likes

Ik heb nog een ongedragen blauwe Corrigia (alleen gemonteerd om te kijken hoe hij stond). PM gerust als het je wat lijkt.

5 likes

Moest lang wachten. Maar wow wat vind ik deze redwing strap mooi zeg.

5 likes

Als je deze band nog hebt en hem eventueel kwijt wilt, dan heb ik zeker interesse .
Groet JanJ.

2 likes

Favoriete banden maker!

1 like

3 likes

Even bij beter licht:

Stiksel past ook mooi bij de‘lume‘ van de wijzerplaat

9 likes

Fijne dagen gewenst

15 likes

Ben weer eens aan het rondkijken voor een andere band op m’n 390. Ik dacht aan iets met wat meer kleur, mat-rood of bordeaux of iets in die trend. Of misschien wel mat-oranje. Of olijfgroen of donker geel… Het aanbod van de meest bekende bandenmakers is me wel bekend, maar daar vind ik nog niet precies wat ik zoek (en een Corrigia-band van 290 euro is me echt te gek). Misschien hebben jullie nog wat tips? Het moet in elk geval passen bij de tobacco plaat en de gouden wijzers.

4 likes

Goede start vh nieuwe jaar :wink: Overigens vind ik deze combinatie GEWELDIG!

1 like

6 likes

Met zo’n kleur weet ik eindelijk wie je bent mocht ik je tegenkomen :slightly_smiling_face:

1 like

Ja, dat bakkie koffie met jouw appeltaart schiet niet zo op met deze Corona-hoogtij-dagen…:roll_eyes:

1 like

Mijn appeltaart? Heb ik dat toegezegd? :slightly_smiling_face: