Ook een alternatief op de assolutamente band gekocht. Mooie kleur vind ik zelf.
Mooi, die bovenste had ik al voorbij zien komen. Ben met name gecharmeerd van de onderste.
Mooi die grijze. Benieuwd naar het lijmwerk! Hier laten beide Corrigia’s al los
De bovenste is de oem Panerai assolutamente. De onderste is vanochtend binnen gekomen. Mooie kleur. Zal wel een foto gemonteerd posten binnenkort.
Ik had zoiets begrepen. Laten we hopen dat deze beter zijn. Vanochtend ontvangen dus nog niets van te zeggen.
Dan had ik een post van iemand anders voor me, enfin, blijft mooi!
Ga morgen eens kijken bij ze op de site want altijd goed om een extra band op voorraad te hebben; toch?
Check ff de kortingsgscode. Met 50% korting leuker om te proberen!
Heb ik gemist, kun je die in PB sturen of hier?
Pb gestuurd
Erg mooi!
Ieder zn smaak…
Gisteren is eindelijk de Corrigia band binnen gekomen. Eerste keer was er iets misgegaan, verkeerde kleur stiksel. De zwarte inlay vond ik ook geen porum. Nu is de inlay beige, mi veel beter. Snap niet dat ze dat überhaupt doen? Maar zal wel het beste zijn.
Hierdoor (denk ik) waren ze vergeten om er gaten in te maken…
Dit was de eerste en laatste keer dat ik daar besteld heb.
Aanvankelijk had ik bij Corrigia 2 banden besteld. Van de ene liet de lijmlaag los. Daarover m’n beklag gedaan en mij werd toen verteld dat dat een bekend probleem bij die band was. Dat hadden ze me bij de verkoop niet gezegd…De andere vond ik te stug en te dik. Wel keurig een mooie andere band gratis opgestuurd gekregen. Kreeg toen weer vertrouwen en bestelde de zwarte. Na erg lang wachten en na aan de bel getrokken te hebben werd die uiteindelijk geleverd. Helaas ontbraken de busjes voor de schoefjes en heb ik de openingen daarvoor zelf wat ruimer moeten maken. Alhoewel ik blij ben met de compensatieband en met de zwarte (allebei van hoge kwaliteit), zal ik daar ook niet meer bestellen. Van banden die zo duur zijn mag je wel wat meer verwachten qua zorgvuldigheid
Zijn die gaten zo slecht afgewerkt in de band of vertekent de foto?
Nee ziet er zo uit, al vind ik dat wel mooi. Wat ruwer zeg maar.
En oh ja bij mij was ie ook buisjes en gesp vergeten er bij te doen. Echt een aanfluiting.