In verband met de mogelijke aankoop van een tweedehands Panerai, zoek ik een expert die significant beter dan ik een nepper er uit haalt. De dealers zitten allemaal in ZH, NH of ver in het zuiden. Heeft iemand raad? Eventueel iemand die het leuk vindt om me te helpen, ook daar sta ik voor open
Niemand?
Geef het even tijd Er zijn vast wel mensen die kunnen en willen helpen. Kijk ander eens bij de sponsoren van het Rolex forum of clockwise in Hellevoetsluis. Die hebben er ook verstand van en kunnen je vast helpen.
Ach, ik probeer het even onder de aandacht te brengen voor het de vergetelheid in zakt
Sponsoren van het Rolex forum kan ik even checken, maar Hellevoetsluis… echt heel veel westelijker wordt het niet in Nederland eh
Er zijn er vast nog wel meer, in Maastricht zitten ook een paar hele goede zaken.
En er zijn hier ook vast wel mensen die je kunnen helpen als je iets op het oog hebt.
mcfr Schreef:
Geef het even tijd
Er zijn vast wel mensen die
kunnen en willen helpen. Kijk ander eens bij de
sponsoren van het Rolex forum of clockwise in
Hellevoetsluis. Die hebben er ook verstand van en
kunnen je vast helpen.
Clockwise in het Oosten… Dan zal mijn kompas wel kapot zijn
mcfr Schreef:
Er zijn er vast nog wel meer, in Maastricht zitten
ook een paar hele goede zaken.
En er zijn hier ook vast wel mensen die je kunnen
helpen als je iets op het oog hebt.
Maastricht = het Zuiden Marco
Lex watches,zit in Enschede dacht ik?
hcptdg Schreef:
mcfr Schreef:
Geef het even tijd
Er zijn vast wel mensen
die
kunnen en willen helpen. Kijk ander eens bij de
sponsoren van het Rolex forum of clockwise in
Hellevoetsluis. Die hebben er ook verstand van
en
kunnen je vast helpen.Clockwise in het Oosten… Dan zal mijn kompas
wel kapot zijn
Ik noem gewoon maar wat zaken op die kunnen helpen. Waar ze ook liggen. Soms loont het zich om iets verder te kijken dan om de hoek
hcptdg Schreef:
mcfr Schreef:
Er zijn er vast nog wel meer, in Maastricht
zitten
ook een paar hele goede zaken.
En er zijn hier ook vast wel mensen die je
kunnen
helpen als je iets op het oog hebt.Maastricht = het Zuiden Marco
Zie eerdere reactie
Voor mij maakt het reizen niet zo uit (ik woont tussen Rotterdam en Den Haag), maar de verkopende partij komt uit het oosten des lands. Het is meer dat ik de verkoper niet zo ver krijg dergelijke afstanden te reizen.
Maar dank voor de tips! Lex Watches stuurde me door naar Movements Watch Service, iemand ervaring mee?
Mocht iemand alsnog een tip hebben in de regio Apeldoorn / Zwolle / Amersfoort - ik houd me zeer aanbevolen!
Veekeren Schreef:
Maar dank voor de tips! Lex Watches stuurde me
door naar Movements Watch Service, iemand ervaring
mee?
Prima onafhankelijke horlogemakers die sinds kort een eigen verkoop zaak hebben geopend in Hengelo. Voorheen was het ‘slechts’ onderhoud en reparatie. Voorheen medewerkers van Grönefeld in Oldenzaal dus dan mag je kwaliteit verwachten. Volgens mij is Panerai niet een specialiteit (vooral Breitling) maar zijn ze zeker erg kundig en kunnen ze vast wat voor je betekenen.
http://www.facebook.com/pages/movements-watch-service/242806332469382
welke wil je gaan kopen?
Via een collega ben ik in contact gekomen met iemand die een 164 verkoopt. Één van mijn favorieten. Maar ik ken de verkopende partij niet, dus ik wil graag backup om zeker te zijn dat het geen mooie neppert is
Bouw wat zekerheid in, bv adres, kopie id enz
Vaak kan je al aan het contact merken hoe iemand is
Veekeren Schreef:
Via een collega ben ik in contact gekomen met
iemand die een 164 verkoopt. Één van mijn
favorieten. Maar ik ken de verkopende partij niet,
dus ik wil graag backup om zeker te zijn dat het
geen mooie neppert is
Je collega kent hem dus.
Leer de verkoper een beetje kennen door mail contact check alle papieren en vraag of je hem een dag mee mag om aan een (goede) juwelier te laten zien bijvoorbeeld.
Wanneer geen papieren zou ik hem niet kopen.
William Wien misschien? Weet niet of dat oostelijk genoeg is en of hij überhaupt zoiets doet?
Iedereen bedankt! Maar het gaat “wegens familieomstandigheden”, die nu even de prio krijgen qua tijd, niet door… Beetje Marktplaats-achtig zaakje zo, maar misschien ook heel legitiem. Heb alleen nog maar mailcontact gehad. Geef het de voordeel van de twijfel, maar teleurstellend is het wel…
Veekeren Schreef:
Iedereen bedankt! Maar het gaat “wegens
familieomstandigheden”, die nu even de prio
krijgen qua tijd, niet door… Beetje
Marktplaats-achtig zaakje zo, maar misschien ook
heel legitiem. Heb alleen nog maar mailcontact
gehad. Geef het de voordeel van de twijfel, maar
teleurstellend is het wel…
Komt vast wel weer een Pam voorbij die bevalt voor de juiste prijs
Ja ongetwijfeld Floris, maar je gaat je er toch extra op verheugen wanneer het concreet lijkt te worden eh