Ik twijfel… Wat vinden jullie?
Kermisding. Zelfs als-ie echt is.
Dat is niet diegene die hij aanbied op MP.
Panerai heeft aardig wat Ferrari specials op de markt gebracht…
Dat weet ik, en daarom twijfel ik juist. Want de foto’s die dj00tiek post zijn idd net anders…
Als je het en mooie klok vind, gewoon een berichtje sturen dat je interesse hebt en of je hem in het echt kan komen bekijken? En als alles dan nog bevalt, dan een 2e afspraak maken om hem te laten openen en controleren bij een goede juwelier.
Overigens vind ik hem persoonlijk helemaal niks. Maar smaken verschillen
Doos en papieren?
Vragen of hij wil afspreken bij een Panerai verdeler om de echtheid te verifieren
Indien hij dit wil dan is de kans groot dat het een echte is
Gezien de complete omschrijving zou ik hier verre van blijven…
Alleen al de summiere tekst in de advertentie, moet je doen twijfelen.
Inderdaad moeilijk te zeggen zo. Even langs de juwelier ermee dus! Doos papieren!
Ik zou denken dat deze echt kan zijn maar heeft de schijn tegen door de matige advertentie. Ik zou op er publieke plaats afspreken in de buurt van een Panerai dealer, zodat als je hem echt wil kopen je vraagt om samen met koper erheen te gaan voor een check. En de prijs lijkt mij nog wel onderhandelbaar, helemaal als er geen doos, papieren en onderhoudsgeschiedenis bij zit!
Mijn eerste indruk is ook dat deze best wel eens echt kan zijn. Heb de originele in mijn handen gehad. En ziet er inderdaad zo uit. Zijn meestal wel met een leren band. Maar zoals al gezegd is. Ga ermee langs een dealer met een horlogemaker en vraag of ze hem open maken. Hou er wel rekening mee dat de meeste dealers hier een vergoeding voor vragen. En laat hem natuurlijk even opnieuw wd testen
Hij bestaat zeker, mijn herenkaper heeft er een en die koopt geen nepperds.
een kapper met een Panerai?
Knipt-ie hennepplanten…?
Ferrari merchandising is voor 13 jarigen.
Ik had kort de neiging om daar meer bij te zeggen, maar het is overbodig. Punt.
De vraagprijs is echt wel echt
Nee hoor, maar het is verder zijn ènigste te horloge en hij is een vakman: grootvader, vader en hijzelf allemaal altijd kapper geweest in een eenmanszaak.
Laat geworden gisteren
Half één en kwart voor acht er weer uit…