Panerai kenners mening gevraagd

Hallo kenners,

Op de chrono24 site een radiomir Black seal gezien,zie onderstaande adres.
De mooiste panerai is voor mij een handopdraai met zichtbodem uit de radiomir serie.geen chrono alarm of andere complicaties maar gewoon clean dial eventueel met kleine seconde
Is onderstaand adres een goede aanschaf of hebben jullie andere voorstellen die aan de eisen voldoen?
Wat denken jullie van de prijs?ik moet uiteraard nog wel vragen uit welk jaar hij is.

https://www.chrono24.nl/panerai/radiomir-black-seal--id1892894.htm?id=1892894&picnum=2&tab=details

Groet en alvast bedankt,

Richard

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Pam 380 misschien een optie? Ik weet niet uit mijn hoofd of deze een zicht bodem heeft overigens. Ik vind de 183 niet interessant dus daar volg ik de prijzen niet van. Dus over de prijs kan ik weinig zinnigs zeggen. Zou P.com in de gaten houden voor prijzen.

@Ryan
De 380 heeft inderdaad geen zichtbodem, maar waarom is de 183 niet interessant.
Zal paneristi.com zeker in de gaten houden, bedankt

Ik vind hem niet interessant. Daarmee bedoel ik dat het niet mijn smaak is :wink: De zwarte wijzers, zwarte sandwich plaat en de witte tekst vind ik niet mooi. Ik kwijl bij een 190, 232, 262 en een 373. Dat zijn meer mijn type radiomirs.

Verder ben ik erg van de luminor kasten.

Dit doen we dus maar niet.
De juwelier zijn antwoord op mijn vragen.Zie onderstaand
Jammer maar helaas.

Sehr geehrter Herr van den Boorn,

vielen Dank für Ihr Interesse an unserer Panerai Uhr.
Es handelt sich hierbei um ein originales Lederband von Panerai, nur die Schließe ist nicht von Panerai. Die Original Schließe ist leider nicht mehr erhältlich.
Leider kann ich Ihnen nicht mit Gewissheit sagen, ob es sich um ein modifiziertes ETA Kaliber Werk handelt. Dies haben wir bei unserer Wartung in der Werkstatt nicht notiert.
Da die Uhr aus dem Pfandleihhaus stammt, haben wir leider nicht das Panerai Garantiezertifikat vorliegen, daher kann ich Ihnen nicht das Alter der Uhr nennen.
Unser äußerster Preis für diese Uhr ist 3.400,-€ zzgl. Versand.

Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung,

Ich bedanke mich recht herzlich und wünsche Ihnen und Ihrer Familie ein frohes Weihnachtsfest.

Viele Grüße aus München,

Sabrina Resic

Keurig mailtje… Maar Finger weg zou ik denken…

Is een Pam 141 dan een betere optie met name wat betreft waardevastheid.
Qua afmeting zal hij zowiezo beter om mijn pols passen