Panerai kopen in het buitenland ?

Zwitserland misschien?
Veel concurrentie, en onderhandelen vindt men niet vreemd :grinning:
b.t.w. daar krijg je makkelijk terug, en als je em hier weet te omzeilen…

PM maar welke je zoekt. Dan kijk ik voor je wat ik kan doen.

1 like

Welke dat is een goede vraag.

Na mijn laatste bezoek bij de juwelier ben ik erachter gekomen dat ik voor mijn budget uitkom op de de Luminor base PAM 00000 (2015-2016 model). Op zich niks mis mee maar ik weet niet of kan wennen aan een handmatige klok.

Dus de eerst volgende optie is de PAM00104 die is boven mijn budget tenzij ik hem ergens gunstiger kan aanschaffen, let wel tussen nu en zeg mid volgend jaar

Even dit oude topic heropenen.
Wat is jullie huidige aanbeveling voor me?
Ik ben in de mogelijkheid om voor mijn werk geregeld naar Zwitserland te gaan. Ook UAE of UK zijn mogelijk.
Wat is de beste optie prijs technisch om een Panerai aan te schaffen? (type PAM00580)

Uiteraard is garantie zeer belangrijk en moet ik terecht kunnen bij een juwelier in NL/BE.
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Niemand tips of opmerkingen om me verder te helpen met mijn vraag?

De Arabische Emiraten zijn amper voordeliger dan de Benelux.

Je kan best zoeken naar een grijze deal…

Als het echt om de prijs gaat zou ik hem via chrono halen bij een trusted dealer.

Overigens erg mooi horloge, enkel jammer van de nep patina.

Gewoon in Zwitserland kopen, enne niet vergeten de BTW retour te vragen.
P.S.
Gewoon om de pols, en doos en papieren separaat op laten sturen

1 like

Beste allemaal,

Uiteindelijk heb een goede deal kunnen sluiten in Saudi-Arabie. Doos heb ik later apart meegenomen.

Whoehahahaha!

Dank voor je terugkoppeling na 3 jaar :crazy_face::crazy_face:.
(We waren heeeeel erg benieuwd!)

1 like

Ja dacht mocht er iemand een tip willen hebben, PM me dan maar :stuck_out_tongue:

1 like

Heb je de doos en papieren met een schildpad laten komen :joy::+1:

1 like

Nee een kameel. Tsja Saudie Arabie :rofl:

2 likes

Die heeft dan een behoorlijke @Time_out gehad :see_no_evil: :hear_no_evil:

2 likes

:camel: Schijnt dat ie halverwege panne had.

1 like

Dank je wel voor de update, beter laat dan nooit,
Welke is het geworden?
Fotos worden altijd wel gewaardeerd.

1 like

Uiteindelijk een Luminor Marina 1950 3 Days PAM 523. Was in eerste instantie op zoek naar een zwarte plaat maar toen ik deze zag was ik gelijk verkocht.

1 like

Is het de moeite waard?
Lees: scheelt het heel veel in aankoop (Voor rond 5k nieuw te krijgen in EU).

Ik weet de exacte bedragen niet meer, maar destijds, (is al weer een paar jaar geleden) was het echt wel de moeite waard in vergelijking met de EU. Ook omdat ik toen ging voor serie van een paar jaar ervoor. Dus redelijk wat onderhandel ruimte

Topic gesloten.
Regel 8:
De volgende handelingen, gedragingen of activiteiten zijn pertinent NIET toegestaan;
Het begaan van overtredingen "… etc etc

Handelswijze beschrijft het invoeren van horloge zonder daarbij de wettelijk verplichte aangifte te doen. Ook wel smokkel genoemd.