Panerai kopen uit spanje

Beste horlogeliefhebbers

Ik ben van plan een Panerai black seal te kopen uit spanje via www.chrono24.nl
Nu is dit de eerste keer dat ik een horloge koop uit het buitenland door middel
van geld overmaken, en dan wordt het horloge opgestuurd maar ik vroeg me af of dit
wel betrouwbaar is. Het is toch een horloge van 2650 euro en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft

Alvast enorm bedankt voor alle reactie’s want ik wil het horloge erg graag
hebben maar ga er niet voor naar spanje reizen uiteraard.

Kind regards, Simon

a

Daar is zo in algemene zin natuurlijk niet zo veel zinnigs over te zeggen. Koop je het horloge van een particulier? Van een juwelier? Via eBay? Via chrono24.com? Probeer uit te vinden of de verkoper betrouwbaar is. Land van herkomst maakt dan niet zo veel uit, al zou ik niet gauw een horloge uit Nigeria kopen. :wink:

beste Snooker

Het is inderdaad van chrono24.nl

zijn die betrouwbaar ?

Betaal met creditcard of paypal. Dat biedt tenminste een bepaalde vorm van bescherming.

spendeer er een retourtje spanje aan, weet je zeker dat je wat krijgt
stel het iig voor, ook al is het alleen om een goedkeuring te krijgen

ik zou voorzichtig zijn, op ebay is er tenminste nog een feedback, chrono is alleen een algemene aanbieder

Zou hem gewoon in de buurt zoeken , hier één van een 100% betrouwbare verkoper :

http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=8132

Als ik het geld er voor had, zou ik inderdaad voor die €300,- extra geen buitenlands avontuur aangaan.

Max Kool Schreef:

Betaal met creditcard of paypal. Dat biedt
tenminste een bepaalde vorm van bescherming.

Met creditcard alleen dekking bij bedrijven en niet particulieren. Weet de regeltjes niet van PayPal.

Zonder enige zekerheid, zou ik voor zo een duur horloge geen risico’s nemen.

Retourtje Spanje voor 89EU ertegenaan gooien ?!
Heb je nog een leuk weekend ook !

Veel succes.

Groet
Mark

PS anders heb ik nog wel een vriend die een mannetje kent waarvan de buurman…
:wink:

chrono24 is net zo iets als Marktplaats. Het is geen aanbieder.

ik nam voor zo n bedrag geen risico! het is hetzelfde als andersom, ze sturen je je toch ook geen klok op van 2650,- en wachten dan of je wel overmaakt,
ik zou voor dat geld boter bij de vis willen, en kocht hem in Nederland en vraag gewoon korting, mag best in Nederland, niet vragen is niet krijgen…
succes met je beslissing…