Te koop:
Merk en model: Panerai Luminor 390
Diameter: 44 mm
Leeftijd: 2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2020
Factuur en/of certificaat: overfull set
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, papieren, certificaat, extra op maat gemaakte houten box etc etc (zie hieronder)
Verzendkosten of afgehaald in regio: enkel ophalen regio Twente of Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: OP I handopwinder 56 uur ga gangreserve
Vraagprijs: 6350
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Te koop: m’n geliefde Panerai 390. Maar het wordt tijd voor iets anders. Deze PAM kocht ik in april 2020 en droeg ik in roulatie. Spaarzaam gedragen dus. Het horloge is vorig jaar geserviced en loopt mega strak. De case is ook erg strak. Geen grote beschadigingen. Uiteraard wel wat gebruikssporen (het horloge is 14 jaar oud) bij de lugs maar die zijn eenvoudig weg te polijsten indien het al zou storen.
Bij de overvolle set liet ik handgemaakt een houten box maken door @rvdb, alias Office Creativo, met daarin oa het serienummer en het model gelaserd. Deze prachtige box doet ik er bij.
Het horloge is verder naast de extra grote limited box (die ze destijds nog uitgaven) voorzien van de oorspronkelijke (!) bruin lederen en zwart rubberen band (beide banden nog uitstekend), uiteraard de originele Panerai clasp, bezel protector, sleutel van de box, sticker van de caseback, boekjes, etc…. (de banden in de extra box op de foto zitten niet bij de prijs in). En niet te vergeten: dit model is gelimiteerd op 2000 stuks, gemaakt in de jaren 2011-2013. In deze uitvoering (Bettarini case, tobacco dial, gouden wijzers) nooit meer gemaakt.
De prijs is vast. Geen inruil. En op gekke voorstellen reageer ik niet ![]()