Panerai-liefhebbers,
Uit mijn verzameling bied ik deze Panerai Luminor Marina ‘Boutique Edition’ uit 2012 aan. Dit is een limited edition van 2000 stuks; deze heeft nummer 0054. Het referentienummer is PAM00390. Het aantrekkelijke aan dit model is dat het de eenvoud van een basis Luminor combineert met de vintage vibes van de Tobacco bruine wijzerplaat en goudkleurige wijzers. En gewoon wel 300m waterdicht. Dit horloge heeft normale gebruikssporen voor zijn leeftijd. Ik heb het horloge van een Franse Panerai-liefhebber gekocht, die ik via Chrono24 vond. Het horloge komt zonder doos en papieren, maar wel met handelaarsrekening van CC Watches uit Monaco (2023). Originele Panerai bandje zit erbij (gedragen staat); inmiddels heb ik er een mooie aftermarket band op gezet. Originele buckle.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Panerai Luminor Marina PAM00390 ‘Boutique Edition’ Limited Edition 0054/2000.
Diameter: 44mm Bettarini kast
Leeftijd: 2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 7-5-2025
Factuur en/of certificaat: Handelaarsfactuur 2023
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, ophalen/afspreken leuker
Conditie (krassen, werking etc): goed, normale gebruikssporen - zie de foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Panerai OP I (doorontwikkelde ETA 6497) - handopwinder
Vraagprijs: €4500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. ![]()
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.