Panerai Luminor Due PAM00728 limited edition

TE KOOP

Merk en model: Panerai Luminor Due
Diameter: 42
Leeftijd: oktober 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2024
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, optioneel extra aftermarket banden
Verzendkosten of afgehaald: beide, maar verzending op risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): goede staat, gebruikssporen bij binnenkant van de lugs ivm bandenwissels.
Soort uurwerk en kaliber: handgewonden, 72 uur gangreserve
Vraagprijs: € 4.500 met originele Panerai alligator donkerblauwe band en originele Panerai pin buckle, extra aftermarket custom made handgemaakte banden tegen meerprijs in overleg.

Het kerstdiner is op en ik heb wat drankjes gedronken en de drang naar een nieuw horloge wordt bij mij nu wel erg groot wetende dat ik een paar dagen naar Zweden vertrek en daar zitten wat leuke handelaren. Een deal voor mijn Panerai deze week zou dus mooi zijn voor mij en vast ook voor jou!

Het is namelijk echt een iconisch horloge. De Luminor due is heel herkenbaar met de sandwich dial en de crown lock.

Deze uitvoering is een limited edition van 500 stuks met een titanium kast. Hij is groot (42mm) maar zeker niet te groot. Gewoon goed voor een Panerai op een wat kleinere / gemiddelde pols. Zeker doordat dit horloge ook erg dun is, is het ontzettend goed draagbaar. Eigenlijk voor elke gelegenheid!

Zoals je kan zien heb ik het horloge op veel verschillende banden gedragen. De extra banden zijn niet inbegrepen, omdat ik ze zelf heb laten maken. Mocht je er echt een nette en eerlijk prijs voor willen bieden dan ben ik vast over te halen.

Voor de rest is het goed om te weten dat dit horloge nog goed loopt. :ok_hand: service historie is mij niet bekend, maar hij is dit jaar nog gecheckt in de Panerai boutique in Amsterdam en hij liep goed. Ook de waterdichtheid was in orde!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

34 likes

Up

€ 4.500 inclusief de handgemaakte roglederen band.