Te koop en/of te ruil
Merk en model:
Panerai Luminor Marina Automatic PAM00104
Diameter:
44 mm
Leeftijd:
2005 (geleverd op 13-01-2005 NL set)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar):
12026
Factuur en/of certificaat:
Ja, originele gestempelde garantiekaart, COSC-certificaat en diverse servicepapieren aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Complete set met binnen- en buitenbox, handleidingen, garantiekaart, COSC-certificaat, originele Panerai schroevendraaier, originele rubberband en diverse onderhouds- en servicedocumenten.
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Alleen face-to-face verkoop. Geen verzending. Afhalen in overleg (Noord-Holland).
Conditie (krassen, werking etc):
Nette, originele staat passend bij de leeftijd. Het horloge functioneert zoals het hoort en wordt geleverd met een uitgebreide onderhoudshistorie.
Soort uurwerk en kaliber:
Automatisch – Panerai OP III (COSC-gecertificeerd)
Vraagprijs:
€4.000,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
⸻
Omschrijving
Hierbij bied ik mijn Panerai Luminor Marina Automatic PAM00104 aan.
Het betreft een compleet Nederlands geleverd exemplaar (Steltman Watches) uit 2005, voorzien van de originele doos, garantiekaart, COSC-certificaat, handleidingen, schroevendraaier en diverse Panerai servicepapieren.
waarvan de documentatie aanwezig is.
Het horloge wordt uitsluitend face-to-face verkocht. Ik verstuur het horloge niet. Bezichtiging en controle zijn uiteraard mogelijk tijdens de afspraak.
Geen ruil of inruil, alleen verkoop.
Eventueel zijn meerdere originele en aftermarket banden in overleg tegen meerprijs over te nemen. Deze maken geen onderdeel uit van de vraagprijs.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.