Panerai Luminor Marina PAM00003 (B-serie,1999) €4500

Voor de liefhebber van de neovintage Panerai-modellen: een schitterende PAM00003 uit de gewilde tritium B-serie (1999). Dit exemplaar is nummer 1544 van de gelimiteerde oplage van 3000 stuks (Serienummer BB 981841).

Wat deze B-serie zo bijzonder maakt, is de combinatie van de witte wijzerplaat met de originele Tritium lume. Waar moderne Panerai’s Luminova gebruiken, zie je hier de karakteristieke verkleuring (patina) op de dots die dit horloge zijn vintage karakter geeft. De kast is de klassieke 44mm Luminor-kast en is waterdicht tot 300 meter.

Het horloge verkeert in een eerlijke, gebruikte staat. Geen diepe beschadigingen, enkel de sporen die je mag verwachten bij een horloge van deze leeftijd. Zie de foto’s. Wordt geleverd als een mooie set met Panerai doos en een aantal extra banden om naar hartenlust te kunnen wisselen.

Vragen? Stuur gerust een PB. Koffie staat klaar bij bezichtiging/afhalen.

Te koop:

• Merk en model: Panerai Luminor Marina PAM00003

• Diameter: 44mm

• Leeftijd: 1999 (B-serie)

• Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: april 2025

• Factuur en/of certificaat: aankoopnota van handelaar

• Originele doos en/of eventuele accessoires: Inclusief originele doos en diverse extra banden (twee van Panerai en een mooie Horus).

• Verzendkosten of afgehaald in regio: kan allebei. Persoonlijke overdracht wel zo gezellig.

• Conditie (krassen, werking etc): Goede gebruikte staat, conform de leeftijd. Wijzerplaat en Tritium dots zijn in prachtige staat.

• Soort uurwerk en kaliber: Handopwinder, Kaliber OP II

• Vraagprijs: €4990

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes

Ik heb iets anders op het oog en daarom een keiharde prijs drop naar €4500 voor de snelle beslisser. Wil iemand de prijs in de titel aanpassen? :pray:t2:

2 likes