Te koop
Ervaar de tijdloze elegantie van de Panerai PAM 176, een meesterwerk dat de essentie van het merk belichaamt. Met zijn iconische Luminor-kast, vervaardigd uit lichtgewicht titanium, biedt dit horloge zowel duurzaamheid als comfort. De minimalistische zwarte wijzerplaat met helder oplichtende indexen zorgt voor uitstekende leesbaarheid, zelfs in de donkerste omgevingen. Aangedreven door een betrouwbaar handopwindbaar mechanisch uurwerk, weerspiegelt de PAM 176 Panerai’s rijke erfgoed en toewijding aan precisie. Dit horloge is een must-have voor elke serieuze verzamelaar en liefhebber van fijn vakmanschap. Superlicht. Perfecte staat. Meer foto’s op aanvraag.
5000 eur
Merk en model: PAM 176
Diameter:44
Leeftijd: garantiewaarde is van 2022 - zie foto
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):6/2024 via trade met bare watches via mp
Factuur en/of certificaat: berichten
Originele doos en/of eventuele accessoires: yep doos en papieren (in bankkluis)
Verzendkosten of afgehaald: in belgie - antwerpse - kan opsturen op risico verkoper
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat - foto of filmpjes op vraag
Soort uurwerk en kaliber: opwinden
Vraagprijs: 5000
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.