Panerai. Maar welke?

Heel herkenbaar :blush::+1::+1:

45mm radiomir draagt minder groot dan je zou denken.
Ik draag al jaren met veel plezier een 753 dus ik kan een radiomir zeker aanraden! Succes met de keuze en de zoektocht.
Panerai doet wat met je😁

8 likes

Je hebt de radiomir ook in 42 mm hé.

Dit is de 620.

8 likes

Een van de mooiste :heart_eyes:

1 like

Thnx.

Ik begreep zojuist van @Arjan1307 dat het prijsverschil m zit in het verschil van het staal in de case. Lijkt me een zeer plausibele verklaring!
Ben overigens wel benieuwd of @Robertus de knoop al heeft doorgehakt!

2 likes

Dag Marcel en dag Salvatore. Dank voor het bericht.

@Windhund gaf aan dat de 1334 een degradé dial heeft. En dat het mede dia het prijsverschil met de 1382 kan verklaren. Ik heb die 1334 gepast en moet toegeven dat die wat grijzige dial zeer bijzonder is. Het geeft het forse horloge een bijzondere verfijning die mij echt aanspreekt.

Nu heb ik van veel medeleden nuttige input gekregen die mij in ieder geval bewust maakt dat het een Panerai moet worden. Als bijna 80-jarige mijn laatste aankoop. Maar, beste mee-belevers en inspiratoren, het is er nog niet van gekomen. Ik volg nauwgezet Chrono24 en Catawiki (een horloge uit Turkije laten komen?) en wacht mijn kans af. Ik ben wat te initiatief-loos, dat zal jullie duidelijk zijn. Ook omdat e.e.a. zal moeten gaan plaatsvinden met het opschonen van mijn huidige, wat rommelige, niet bijzondere, collectie. Op dit moment besteed ik wat meer aandacht aan het tijdrovende opschonen van het boekenbezit en kunst(prenten).

Tot zover de update. Dank en groet, Rob

4 likes

Er is een bedrijf op chrono dat de 1382 bijna 1.000 onder list aanbiedt (4.050 euro) en de 1334 bijna 1.400 euro onder list (5.830 euro). Hierbij de link naar de 1334: Panerai Radiomir Origine 45mm voor € 5.832 te koop van een Seller op Chrono24

Succes met je opruiming!

2 likes