En we hebben er weer een http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m663445862-nieuw-panerai-luminor-marina-1950.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
jammer dat er zo’n goedkoop doosje bij zit
Ja, een replica. Spannend.
JTrapman Schreef:
+1! Dergelijke topics mogen van mij achterwege blijven.
ticothijs82 Schreef:
JTrapman Schreef:
+1! Dergelijke topics mogen van mij achterwege
blijven.
Inderdaad.
zit wel een mooie rotor op.
Hoeveel heb je er dan al en wie zijn we…?
Wat ik me elke keer weer afvraag.
Mag je een dergelijke advertentie plaatsen, zonder er bij te vermelden, dat het hier om een replica gaat?
Volgens mij niet en je mag ook geen advertenties plaatsen waarin je zegt dat het om een replica gaat: (Tekst van Marktplaats)
Het is niet toegestaan om op Marktplaats objecten of diensten aan te bieden die inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van anderen, zoals auteursrechten, handelsmerken, domeinnamen en portretrechten.
Voorbeelden van aanbiedingen die niet zijn toegestaan op Marktplaats: • Namaakartikelen en replica’s (bijvoorbeeld namaak merkkleding).
Zolang ze ingepakt blijft in de plastiek is ze wel waterdicht
Als je alle nepperts hier op HF gaat posten dan wordt het een gekkenhuis, we weten dat ze aangeboden worden. Dus van mij hoeven zulke topics niet meer.
ik snap nog steeds het probleem niet van replica’s
vind je een panerai/rolex mooi maar je hebt het geld niet of er niet voor over koop je een replica …
Nee, niet weer…
hamiltonfan Schreef:
Nee, niet weer…
Afsluiten dan maar???
Martin84 Schreef:
Afsluiten dan maar???
Nee joh, lekker laten gaan. Vorige keer was ik de @€%* die vroeg om een slotje en toen kreeg ik er een paar over me heen…
Ik hoop toch echt dat we niet alle te koop aangeboden replica’s hier gaan melden, zonde van dit forum…elke keer weer die discussies die nergens over gaan, misleidende titels waardoor ik toch weer ga kijken en 2 minuten van mijn tijd eraan verspil…
Eric
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
haha lekker dan Jaap (tu) +392!!!
Absoluut met EricPP eens.
Kan begrijpen dat mensen zich ergeren aan het aanbod van fake merkhorloges, maar
iedereen is het er volgens mij wel over eens dat het dweilen met de kraan open is.
Misschien kunnen we als compromis een centraal topic openen waar mensen marktplaats linkjes kunnen ‘dumpen’ en bespreken?