Blijven mooie horloges die Panerai en perfecte ‘bandenswappers’, ze zijn hun geld niet waard met hun gebakken lucht qua uurwerken en historie, maar mooi genoeg voor mij om er ook 1 te hebben, maar niet voor de belachelijke prijzen die ze er voor vragen
Ik vind mijn panerai zeker wel zijn geld waard.
Verreweg mijn meest gedragen horloge binnen de collectie.
Ook de oudere modellen met eta of
Valjoux voor mij helemaal prima. Wat hier in zit weet ik niet precies maar hij loopt meer dan perfect +1/2 sec per 24/h. Horloge is prima afgewerkt en erg comfortabel.
Voor mij altijd een panerai in mijn collectie!
U vraagt wij draaien, lees & Njoy
Ach ja, had het allemaal al gelezen. Ik word er niet echt warm of koud van
Dat kan, maar het is wel waar wat daar staat, een ieder bepaald zelf wat ze willen betalen voor een illusie
Tja, “het staat op internet dus het is zo…. “. Daar denk ik iets genuanceerder over, net als een aantal anderen in dat topic. Over de reputatie van de schrijver is ook al genoeg gezegd.
Maar laten we hier die discussie niet ook gaan voeren. Daar is dat andere topic voor. Ik kijk liever naar wat plaatjes van mooie Panerai’s hier
Niets illusie aan hoor. Mijn collectie is echt en het feit dat mijn panerai favoriet is binnen deze collectie is ook echt😎
Kan uiteraard ook aan de rest van mijn collectie liggen
Nou Ed, het ligt zeker niet aan je collectie daar is niks mis mee
Het is toch echt vakmanschap van Panerai om hun branding zo te brengen dat ze een hele schare volgers hebben ondanks de feiten, want jet schrikt blijkbaar niet af
Overigens is dit niet het enige merk die daar bedreven in is, maar ze hebben het wel tot ‘kunst verheven’ maar daaraan gekoppeld hun rendement
Zullen we die discussie in dat andere topic voeren?
Inderdaad hier de lekkere Pam Pics, kan er wel een paar gebruiken vandaag
Bedankt, hier word je toch vrolijk van