Zou deze ook geschikt zijn voor de kleinere pols, denk je?
Prachtig horloge
Wat is het verschil met een 512 ?
Terug op de pols de Panerai 048 !
Heel veel jaren geleden al eens gehad, toen later verkocht maar bleef altijd “trekken” : )
Gaan we weer van genieten
Ja! Ik heb mijne inmiddels bij 2 vrouwen omgehangen om te kijken hoe het staat
Dit is overigens geen vrouwenpols
Kwestie van smaak denk ik. Ik vind het persoonlijk niet mooi, een groot horloge om een vrouwenpols. Bij sportief is 34mm mooi (zoals die OP van je!).
Je hebt vrouwen en vrouwen. Bij de meeste vrouwen zou ik echt geen Panerai aanraden, maar als je de broek aan hebt in huis, waarom niet?
Heeft iemand nog suggesties voor mooie banden? Ben al links en rechts aan het rondkijken maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
Als ik weer wat zou bestellen zou het toshi worden denk ik.
Wat is/doet dat?
Persoonlijke favoriet is : Di Stefano straps.
Laatst een band besteld bij onderstaande leverancier en erg positief verrast aangaande prijs/kwaliteit verhouding. Toshi ook fijne banden!
bij instellen tijd gaat de secondewijzer naar de 0/12. Erg makkelijk.
Klinkt goed!
Mooie plaatjes en mocht je nog eens een foto van vrouwenpols met de Panerai weten te versieren, hou ik me aanbevolen!
Ja de OP olive is wel een topper. Qua maat ook perfect. Ik vind design van Panerai alleen zo mooi. Zo jammer van de WR van de 38mm versie.
… vandaag wel de broek aan in huis. En toch charmant. Ach, wie weet ga ik ‘m toch nog eens passen, de Panerai 38mm variant dan.
Fraai, is dat de 40mm? Schijnt wel een dikkerdje te zijn geloof ik, deze ?
De 38mm Due is petite, echt een schatje. De 42mm Radiomir is voor vrouwen echt te groot.