Vet. Hoe ziet dat eruit op die 512?
Ik heb alleen een 1144, deze was voor een ZEP maar zit nu op een Seamaster Trilogy.
Hier de combi op een 911 (foto van zijn Instagram)
Oh, laat maar
Ja is wel tamelijk dik maar voor mij niet storend.
De Due vind ik net niks. Schijnt ook een klikdeksel te hebben en is maar 3bar waterdicht. Dat vind ik voor zo’n horloge nergens op slaan. Aan de prijs is het niet te merken want toch gewoon relatief duur.
Zo’n ding draag je op leer, dus waarom moet het tig meter waterdicht zijn?
Als Rolex een nieuw model Sub zou uitbrengen die 50mtr waterdicht zou zijn, zou je die dan kopen of overwegen? Ik snap je punt, maar ik vind een Pam Luminor een typisch sporthorloge. Draag hem nu vaak op rubber dus het zwembad is geen probleem.
Voor list wel, tegen gratis geld zeg ik geen nee.
Due is een nieuwe lijn die een stuk dunner is dan de Luminor en daardoor minder waterdicht. Form over function. Het is geen duikhorloge meer maar een stijlvolle dresser.
Heb onlangs zo’n Due omgehad. Die zijn effectief bedoeld als dressers, maar dan vind ik ze aan de dure kant en komen ze in het vaarwater van de meer traditionele dress watches. En ik stel me ook de vraag of die kroonbeschermer wel bij een dress watch past. Maar goed, smaken hè.
Als dresser eerder een Radiomir voor mij. En die zwier je dan nog op rubber om mee te gaan zwemmen (of op leer, het zijn maar bandjes).
Vanaf 16cm pols moet het kunnen denk ik, althans dan hangen de lugs niet “over. Lug to lug is 48mm.
Ander uurwerk (mooier en “zero reset function”). Misschien ook een langere power reserve.
Lume kleur is ook anders dacht ik.
Das lekker dit
Panerai mag in mijn ogen sowieso wat groter ogen.
Ok dank je maar in basis is dit toch dezelfde met dan deze verschillen…de kast is wel gelijk toch ?
Ik blijf dit 1 van de mooiste Panerai horloges vinden
Dank je wel! Plaat zie je niet veel idd bij panerai. Volgens mij alleen deze 687 en de 931
Klopt!