Panerai Only II

:rofl: thanks, dat gevoel kreeg ik ook toen ik de band uitpakte.

Gaaf. Die witte plaat is toch wel bijzonder zo :ok_hand:t2:

1 like

Thanks, ja voor mij is dit echt een verrassing.

Vandaag kreeg ik een op maat gemaakte band van Seventhcreation binnen. Echt topkwaliteit.

18 likes

Supermooie combi :heart_eyes:

Is dit een 40mm uitvoering ?

1 like

Ja klopt, dit is de 049. Perfect voor mij :yum:

2 likes

Zoiets zou ik ook eens moeten overwegen/passen…de grotere maten in deze vorm vind ik vaak een beetje te lomp :grimacing:

Veel draagplezier en een top combinatie :+1:t2:

1 like

Dank, ik kan het aanbevelen. Weet niet in welke regio je woont maar eventueel ben je welkom om eens te passen. Ik draag nooit groter dan 40mm, liefst wat kleiner. Maar omdat dit nou eenmaal Panerai is mag het wat forser uitvallen.

2 likes

Your welkom :hugs:

Ik woon regio Nijmegen en inderdaad kan ik wel grotere maten hebben maar meestal is 41 de Max met een uitstapje naar een 42 met kortte L2L…

1 like

Precies dat :+1:t4:

1 like

L2L mag bij mij niet groter dan 48mm zijn. Ik heb ook een Mini Turtle, die kan ook want valt klein.

1 like

Gave combinatie. Echt een stunner deze !

1 like

L SWISS L

11 likes

Hallo mede Panerai liefhebbers! Mag sinds kort (weer) meedoen met mijn NA ; Panerai 048 :slight_smile: Erg happy mee :

Nu een korte vraag, weten jullie iemand of kun je me tippen aan een horlogemaker die Panerai serviced etc ,liefst hier op of via het forum ?

Kan altijd nog naar Steltman, dichtbij bij mij maar ben benieuwd naar andere adressen …

Thanks ! :v:t2:

12 likes

22 likes

zo mooi dit maar met de 1950 case helaas te groot :star_struck:

Wat denken jullie te groot of niet?

10 likes

Ziet er prima uit. Het ontbreken van vaste lugs helpt enorm met dit model!

1 like

Prachtig. Staat je goed

Nop staat je goed.

P.S. Die van mij staat te koop :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Plaatje deze toch?

14 likes