thanks, dat gevoel kreeg ik ook toen ik de band uitpakte.
Gaaf. Die witte plaat is toch wel bijzonder zo
Thanks, ja voor mij is dit echt een verrassing.
Vandaag kreeg ik een op maat gemaakte band van Seventhcreation binnen. Echt topkwaliteit.Supermooie combi
Is dit een 40mm uitvoering ?
Ja klopt, dit is de 049. Perfect voor mij
Zoiets zou ik ook eens moeten overwegen/passen…de grotere maten in deze vorm vind ik vaak een beetje te lomp
Veel draagplezier en een top combinatie
Dank, ik kan het aanbevelen. Weet niet in welke regio je woont maar eventueel ben je welkom om eens te passen. Ik draag nooit groter dan 40mm, liefst wat kleiner. Maar omdat dit nou eenmaal Panerai is mag het wat forser uitvallen.
Your welkom
Ik woon regio Nijmegen en inderdaad kan ik wel grotere maten hebben maar meestal is 41 de Max met een uitstapje naar een 42 met kortte L2L…
Precies dat
L2L mag bij mij niet groter dan 48mm zijn. Ik heb ook een Mini Turtle, die kan ook want valt klein.
Gave combinatie. Echt een stunner deze !
Hallo mede Panerai liefhebbers! Mag sinds kort (weer) meedoen met mijn NA ; Panerai 048 Erg happy mee :
Nu een korte vraag, weten jullie iemand of kun je me tippen aan een horlogemaker die Panerai serviced etc ,liefst hier op of via het forum ?
Kan altijd nog naar Steltman, dichtbij bij mij maar ben benieuwd naar andere adressen …
Thanks !
zo mooi dit maar met de 1950 case helaas te groot
Ziet er prima uit. Het ontbreken van vaste lugs helpt enorm met dit model!
Prachtig. Staat je goed
Nop staat je goed.
P.S. Die van mij staat te koop