Radiomir met rubber band
Hoe zitten die lugs van die Radiomir in elkaar?
Ken nie missen nie, al vond ik het de eerste keer best even kijken om alles weer netjes in elkaar te krijgen, maar soms ben ik dan ook te voorzichtig.
Mooie foto’s van een mooi horloge 
Wauw, deze laatste foto is ook weer top zeg!

Speciaal naar dit topic gekomen om deze te zien!
Normaal kom ik hier niet want panerai=wufte donkergebruinde mannen met foulards en manbags maar FUUUUUUCK wat n gaaf horloge!
Wat is dit voor ref?
Ruilen voor n panda daytona?
Haha thanks, ik kende deze referentie al wel maar kennelijk is deze toch niet echt bekend. Dit is een Pam 049 van 2006. Relatief klein want 40mm. Een Daytona zit mijlenver boven budget ben ik bang dus dat zal hem niet gaan worden.
Perfect!
He bah nu wil ik ook n panerai 

Ik zie dat vroegere Luminor Base Logo modellen 300 meter waterdicht waren en de huidige line-up op de site slechts 100 meter. Zie geen enkel Base Logo model met 300 meter waterdichtheid.
Is dat belangrijk? Dan moet je inderdaad naar de oudere modellen kijken. Die hebben nog geen manufacture maar maken gebruik van verbouwde vj7750 uurwerken.
Huidige Panerai Base Logo zijn allemaal inhouse uurwerken voor circa 5k? Dat vind ik wel netjes van ze.
Volgens mij wel, maar ik ben nog een rookie op dit gebied. Persoonlijk heb ik liever een ouder model.
Volgens mij is dit model een beetje de sweetspot. Tussen de base logo modellen en de meer higher end modellen in.
En de Sandwich dial ipv aangebrachte lume
Yes de PAM00754 die ik heb heeft een p6000 uurwerk
Is manufactuur. Niet bijzonder wel robuust
En ruim onder de 5k