Dit soort verkoopverhalen gaan bij mij het ene oor in, het andere oor uit. Ten eerste is dat niet waarom ik een horloge koop, ten tweede is kan niemand in een glazen bol kijken. Over 30 jaar kan men heel anders tegen mechanische horloges aankijken.
Dat lijkt me nogal een verkoopriedeltje
Gefeliciteerd met het nieuwe horloge! Misschien wordt t duidelijker als je een paar foto’s post… Een NA topic kan je ook in het rode deel plaatsen , succes ermee
Als je deze hebt, heb je een PAM 1085. Dat andere nummer is je serie nummer (1113/1500).
Er zijn trouwens niet veel Panerai horloges die meer waard worden met de tijd. Meestal is het een paar k afschrijven zodra je de doos opentrekt.
Dit model is trouwens niet limited. Panerai haalt dat trucje uit op alle modellen. Ze maken er X per jaar, maar dat doen ze elk jaar, totdat het model uit het assortiment gaat. Goedkoop verkooptrucje zodat kopers denken dat ze iets exclusiefs kopen.
Leuk, gewoon doen👍
Veel plezier met je Panerai
Prachtig horloge, gewoon van genieten en niet aan de resale waarde denken.
Proficiat en zeeeer mooi
Mooi hoor!
( staan er op Chrono24 een paar te koop van 2020, dan kan je zelf beoordelen waar je nu staat)
Als je RRP hebt betaald bij een AD, dan zal dit model iets van 5500 zijn. Bij een grijze handelaar, koop je hem dan voor onder de 5k. Gedragen van een particulier zal de prijs al snel op 4k uitkomen. Dat is inderdaad 1,5k afschrijven, maar zoals ik al zei: lekker dragen en van genieten. Daar zijn horloges voor
Dat zijn dezelfde horloges. Dit model is niet limited. Het limited kaartje wat ze eraan hangen is een verkooptruc.
RRP is de list price. Dat is het bedrag waarvoor een dealer hem te koop zet. Daar zit nog onderhandelingsruimte in, vandaar dat grijze dealers hetzelfde model voor goedkoper kunnen aanbieden.
Gewoon lekker gaan dragen en genieten ! Daar zijn ze voor , op (bijna) ieder merk horloge schrijf je wel wat af… Blijft een hobby he
Wel een beetje slecht van die verkoper om zo een horloge te verkopen. Limited of niet, soit, maar suggereren dat zo’n Luminor meer waard wordt? Hij weet heus wel beter.
Vergrootglas bovenin. Als je in een bepaald topic wilt zoeken, moet je een vinkje zetten. Gebruikers zoek je met een @ voor de naam.
Heel tof horloge. Prachtige blauwe wijzerplaat. Geniet ervan!
Je kunt ook op de avatar klikken om geplaatste reacties binnen het topic of meer details te zien van die persoon.
Jawel, zo lang je geen vinkje zet, zoekt hij op het hele forum (in ieder geval in de delen waar je toegang toe hebt)
Prachtig hoor! Heel veel plezier ermee!!
Happy wife, happy life.