Panerai Only II

Dat niet alleen maar sommige gemodificeerde onderdelen levert Richemont niet uit. Denk bv aan de 8-days veer. Denk dat er genoeg tweedehands Panerai’s op de markt terecht zijn gekomen die niet door Panerai zijn geserviced en waar bv de 8 dagen veer vervangen is door een -wel verkrijgbare- 3 dagen variant

1 like

Normaal doen merken daar niet schimmig over. Niet dat ze het van de daken schreeuwen maar de info is volgens mij wel makkelijk te vinden.

Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Je ziet dit beleid sowieso bij steeds meer merken, het niet leveren van onderdelen zodat je altijd verplicht bent om terug te gaan naar de fabrikant en zodoende een premium betaalt voor iets wat eigenlijk een reguliere service is. Ik hou daar niet van. Tenzij je een flipperaar bent want dan is dat horloge allang weer gevlogen😎

1 like

Beter dit kopen :wink:

11 likes

Helemaal correct Kevin, en wij mannen van Antwerpen weten da zeker en vast :wink:

2 likes

Geniet van deze mooie tijd Ferry :sunglasses: gewoon dragen en kijken ernaar. En als je af en toe bandje verwisselt heb je een ander horloge, kijk naar de foto van Koen :wink:

1 like

Heb zelf enige twijfel over deze kleur… :grimacing::grin:

10 likes

Ik ook. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Misschien een betere match met iets in deze trant, is alleen maar een suggestie

6 likes

Ja wellicht wel idd. Heb nog een paar andere banden liggen, dus maar even geen nieuwe aanschaf de komende tijd :wink:

18 likes

FTFY. :joy:

1 like

Mooi! Die blauwe staat hem goed.

1 like

Keus genoeg inderdaad :+1:

1 like

Vind dit juist erg gaaf!!!

1 like

Deze 1312 vandaag gepast, omdat de 915, waar ze de doos wel van hadden, onvindbaar was. Gaf wel een goede indruk van het formaat van de 44mm Luminor kast. Viel me alles mee, maar ik wil geen datum en ik wil de secondewijzer op de plaats van de 9

13 likes

Zag deze nieuwe, wat mooi.

9 likes

18 likes

Mooie doos ook vooral

1 like

Ja die is wel apart inderdaad

Dank. Die is van de creatieve hand van @rvdb

2 likes