Panerai Only II

Ja, of zoals ze bij panerai met hun jaarnummering over willen laten komen.

6055y8

Anyhow, kan niet wachten tot ik er weer een om de pols heb.

3 likes

Wat nieuwe straps binnen voor de 390 en 183. Blijft leuk deze hobby. Ja, ze lijken op elkaar :sweat_smile:

8 likes

Jeroen en Jaap hebben mooie basics staan. Waar gaat je voorkeur naar uit?

Mooie straps🤩

1 like

8 likes

Fijn man. Wat een lekkertje. :wine_glass:

1 like

Daar heb ik lang (en kort overnagedacht).

Ik heb al eens eerder een 112 gehad en had toen al in mijn hoofd om een 183 radiomir of een 25 submersible er aan toe te voegen. En zeker een de 25 lokte, auomaat, heel ander uiterlijk.

Maar, zo en zo kwamen er andere horlge plannen tussendoor. Dus ipv wat toe te voegen werd de 112 verkocht.

Maar goed, intussen ben ik tot de conclusie dat:

  • staal leuker is dan titanium, dus 25 valt af.
  • de radiomir mij net iets te klassiek is, dus leuk voor er bij. Maar een 183 als hoofd van de collectie valt af.
  • tenzij het een submercible wordt moet het een sandwitch dial zijn.
  • ik een 24 waarschijnlijk te zaar zal vinden, dus dat die waarschijnlijk een catch and release zal zijn.
  • dat ik dus eigenlijk gewoon weer opzoek ben naar een 112 :blush:

Ik denk dat is er een voor een nette prijs heb gevonden, maar die moet nog wel via fed ex uit het buitenland komen. Verkoper met veel goede recenties, niet alleen op chrono, maar ook op andere fora. Alleen is altijd wel heel spannend om iets van een plaatje te kopen.

Het punt is ook. Bij aankoop wil ik hem eigenlijk nieuw in de stickers. Maar eenmaal om de pols, het is een gebruiksvoorwerp en daar hoort toch wabi sabi bij. Dus welk bedrag voor welke staat vind ik erg lastig. Is een gebruiksspoor erg?, ja. Wil ik veel meer betalen voor een zonder gebruiksspoor, nee.

Is dat die van Fernotime?

Mocht vandaag weer eens aan de bak!

7 likes

7 likes

Goedemorgen Risti’s

7 likes

doe nog eens een keer mee :wink:

9 likes

Lekker bandje hoor!

1 like

Mooie struisvogel, een half large scale leg?

1 like

komt uit Indonesië, is inderdaad struisvogel maar van welk deel ??

7 likes

Van z’n pootje …

2 likes

De mijne lijkt erop en die komt uit Canada:

9 likes

Poot!
Of bedoel ‘t gedeelte van Indonesië??


17 likes

Chique

1 like