Panerai Only II

Mg, dit is best een heel cool ding, echt Limited :star_struck:

7 likes

Case, bezel en band bevallen me wel, maar print op het glas vind ik zelf helemaal niets.

Is dat inderdaad zo gemaakt? Geen sticker?

Is aan de binnenkant van het glas zo gefreesd, geen stickers, en het heeft wel wat, kan best bij dit horloge, jammer dat de prijs wat hoog is, was 19,900 € maar kreeg 10% korting :wink:

5 likes

Wat zijn de meningen over de PAM 01068? Zit er echt serieus naar te loeren want vind het een prachtige kleur, ben alleen benieuwd of deze band net zo speciaal is als de oude, iemand ervaringen?
PAMindex

5 likes

16 likes

Ik schijt me toch altijd weer peuken of die dingen echt zijn.

Weer heerlijk om er een om de pols te hebben.

13 likes

Gefeliciteerd, mooi exemplaar

1 like

Dankjewel. Was wel even spannend om vanaf foto’s deze uit Japan te laten komen.

Maar ben er echt blij mee. Nog nooit een horloge gehad wat ik zo heb gemist.

5 likes

Die van chrono gepakt? Prachtig horloge, van harte! Fijn dat het goed is gegaan. Herkenbare angst

1 like

Normaal gesproken like ik niets met die voeten erop :wink:.

1 like

Ja via chrono. Buiten chrono om zou ik toch te tricky vinden.

Hahaha. Ik ben zo slecht in fatsoenlijke foto’s.

1 like

Prachtig. Van harte!

1 like

Mooi hoor!
Wel gewoon invoerrechten en btw erop zeker?
Heeft het dan nog steeds zin qua prijs?

1 like

M’n NA:

18 likes

Ja er kwam wel een bak btw bij EN… €0,80 invoerrechten.

Maar de prijzen liggen daar een stuk lager. Het was wel zoeken naar de juiste combinatie hoor. Betrouwbare dealer, in uitmuntende staat verkerend model, box en papieren, en een juiste prijs.

3 likes

Goed om te horen. Ik heb zelf ook vaak getwijfeld om iets in Japan te kopen. Maar t kan dus gewoon goed gaan :+1:t3:

1 like

@Watchabano heeft er volgens mij ook goede ervaringen mee

1 like

Zou t zo weer doen. Hadden me wel even mogen vertellen dat het horloge separaat van de triple box in de verzenddoos zat. Mijn stem was een octaafje hoger voordat ik dat doorhad.

16 likes

Weet iemand hoe het eigenlijk zit met Panerai uurwerken?

Als ik google op mijn 112 dan komt er naar voren dat er een ETA 6497-1 in zou moeten zitten, met een frequency van 18.000. Dat laatste klopt niet want hij zou op 21.600 moeten tikken en dan zou het een ETA 6497-2 moeten zijn.

Echter met een loupe kijkende door de zichtboden staat er bij mij B99501 met daarnaast het ETA logo.

Googlend op B99501 kom ik wel wat hits tegen in relatie met Panerai. Ik kom eigenlijk vrijwel geen hit tegen op ETA B99501 en de websites die ik tegen kom zijn vaak onderdelen websites die onderdelen weergeven voor “ETA /Unitas - B99501 / 6497”. Maar eigenlijk geen site die duidelijk uitleg geeft wat het verschil is tussen de 6497 en B99501 en waarvoor er overal 6497 genoemd word en vrijwel nergen B99501.