Panerai Only II

Hopelijk komt het allemaal goed. Blijft toch altijd spannend dat opsturen :innocent:

Soms kan je met je tracking code meer achterhalen bij dhl zelf.

Soms zie ik bij sommige vervoerders namelijk staan dat het pakket binnen is gekomen en dan staat er tot op de gram bij wat dat de weegschaal aan gaf. Word soms automatisch toegevoegd als het pakketje over de weegschalen in het soorteercentrum gaat.

Als het pakketje dan al evenveel weegt als je lege doos…

1 like

Het zou me verbazen als het horloge nog opduikt.

Als getuigen van de dichte doos bij aflevering heb ik de bezorger van DHL en mijn dochter (13).

1 like

Nee ik denk dat je er inderdaad niet op hoeft te rekenen dat deze ooit nog zijn weg naar jou toe vind.

Veel meer dan succes met de afhandeling kan ik je helaas niet wensen.

Even afkloppen dat ik tot nu toe nog nooit problemen heb gehad.

Ik heb contact gehad met DHL Express Nederland. De zending is gewogen bij DHL in Berlijn op 1,85 kg. Daarna is de zending niet meer gewogen. Er is een X-ray gemaakt in Leipzig maar de beelden daarvan worden niet bewaard. De doos die ik heb ontvangen weegt op een keukenweegschaal 1780 gram. Ik neem aan dat een PAM190 met lederen band en gesp meer weegt dan 70 gram. Dat lijkt er op te wijzen dat de ter verzending aangeboden doos geen horloge bevatte.

2 likes

Pff man. Wat een vervelend bericht. Zal voor je duimen dat ie terecht komt!!

Mijn Pam01144 weegt 79g.

Dat idee krijg ik ook met deze getallen. Zeker als de doos er verder geheel ongeopend uit ziet.

En anders waarvoor zoveel moeite doen (doos ooenmaken en weer keurig dichtplakken) om alleen het horloge en niet de papieren te jatten.

Slapende stagair die een lego doos heeft ingepakt? Maar waarvoor dan ontkennen en geen excuus en gewoon nasturen.

Sorry allen hier. Maar dit blijft de mooiste Panerai vind ik.
En niet alleen omdat ik hem heb.

8 likes

Pam01144 is 42mm en is 100m waterdicht.
Pam 0190 is 44mm en 300m + gmt.

Mijn pam 112 is 44mm en 300m waterdicht. Die weegt 130gram.

Ik denk dat gezien de maten de 190 ook eerder richting de 130 moet wegen dan richting de 70.

1 like

Is gelukkig niet ik, maar @Dstout die de ongelukkige is.

Nevermind. Reply verwarring zal denk ik van mijn kant komen.

Nachtmerrie dit verhaal.
Hopelijk wordt het goed opgelost.
Jammer want horloge was/is een beauty!

Sorry! Berichtje was inderdaad voor @Dstout bedoeld!

Verkoper is malafide dus.
Als het helpt, mijn 753 weegt 117 gram. Ook een 45mm radiomir.

1 like

Dat realiseerde ik me ook pas later :rofl:

Ik typ sneller dan ik nadenk vandaag.

1 like

Ken het gevoel helaas :joy:

1 like

PAM 346

10 likes

Ik heb de conciërge gemaild en gevraagd naar het gewicht van de PAM 190.

Een gewicht van 70 gram lijkt sowieso te weinig voor een 45mm Radiomir. So much voor een trusted seller op Chrono24. Gelukkig houdt Chrono24 het geld nog vast. Vraag is alleen wel hoe ze het dispuut gaan afhandelen…

Heb 1 negatieve ervaring via Chrono24. Mijn indruk was niet dat chrono aan de kant van de koper stond…Echt hopen dat de verkoper m nog ergens vindt daar

Ben hier toch wel erg blij mee.
5 bandjes incoming, 4 van Mansarea en één van CBstraps. :yum:

12 likes