Panerai Only II

Sorry! Berichtje was inderdaad voor @Dstout bedoeld!

Verkoper is malafide dus.
Als het helpt, mijn 753 weegt 117 gram. Ook een 45mm radiomir.

1 like

Dat realiseerde ik me ook pas later :rofl:

Ik typ sneller dan ik nadenk vandaag.

1 like

Ken het gevoel helaas :joy:

1 like

PAM 346

10 likes

Ik heb de conciërge gemaild en gevraagd naar het gewicht van de PAM 190.

Een gewicht van 70 gram lijkt sowieso te weinig voor een 45mm Radiomir. So much voor een trusted seller op Chrono24. Gelukkig houdt Chrono24 het geld nog vast. Vraag is alleen wel hoe ze het dispuut gaan afhandelen…

Heb 1 negatieve ervaring via Chrono24. Mijn indruk was niet dat chrono aan de kant van de koper stond…Echt hopen dat de verkoper m nog ergens vindt daar

Ben hier toch wel erg blij mee.
5 bandjes incoming, 4 van Mansarea en één van CBstraps. :yum:

12 likes

Dat laatste zou mooi zijn maar lijkt niet waarschijnlijk. De verkoper heeft mij bericht dat hij zelf de doos heeft ingepakt, dat hij de videobeelden hiervan helaas al heeft gewist maar dat hij 100% zeker is dat hij het horloge heeft ingepakt. Gegeven dat de door de verkoper bij DHL Berlijn ingeleverde doos maar 70 gram meer woog dan de door mij ontvangen doos geeft dat niet veel hoop op nasturen.

Heel cool! Is dit de 42mm versie?

Da’s toch merkwaardig? Dat de beelden gewist zijn voordat je bevestiging hebt als verkoper dat alles oké is bij de koper? Vraag me af waarom hij dan filmt

4 likes

Ja! Pam 973.

Videobeelden al gewist !!!
Dat zegt al genoeg, nooit een horloge in de doos gezeten.
Tip… als je foto’s of video’s wist komen ze nog voor 40 dagen dacht ik een de resent verwijderd map te staan.
Als hij het daar ook heeft gewist is er nooit een horloge opgestuurd.
Je vind de map (iPhone) bij Foto’s > onder in ga je naar Albums en scrol naar beneden resent verwijderd. Daar moet de video nog in staan.

Sterkt met deze klote situatie :slightly_frowning_face:

1 like

Precies. Vreemd. Ik bedenk me nu dat DHL aangaf dat de weging op 50 gram nauwkeurig is. Dat betekent dat het door de verkoper ingeleverde pakket tussen de 1800 en 1900 gram heeft gewogen. Uitgaande van mijn weging van 1780 gram (met een keukenweegschaal die op 5 gram nauwkeurig is) zou toch mogelijk zijn dat het horloge wel ter verzending is aangeboden. Waarschijnlijk lijkt het mij gezien de gang van zaken echter niet. Enfin ik meld het als er nieuws is.

3 likes

Nogmaals mijn Pam 620 met het P4000 uurwerk met 31 jewels en kleine rotor.

Goed weekend.

13 likes

Mooie combi zo👌

1 like

Dank.

1 like

Fraai! Mocht het debacle met de 190 goed aflopen is dit ook een mooie optie.

1 like

Mooi.

Ik geniet van deze loge hier

14 likes

@Dstout, Mijn Radiomir Pam 424 weegt 142 g

6 likes