Ook een plaatje!
Dank! Een PAM 190 zal ongeveer hetzelfde wegen nemen ik aan. Met max 1900 gram in Berlijn en 1780 gram bij ontvangst kom je op 120 gram. Dat lijkt dus te weinig.
Mijn communicatie met de verkoper teruglezend zie ik ook dat hij eerst schreef dat hij de camerarecords van gisteren had bekeken of hij het horloge had ingepakt en dat hij dat had gedaan, en later dat hij om eerlijk te zijn de camerabeelden van gisteren meerdere malen had overschreven en dat hij het horloge voor 100% had ingepakt. Dat maakt zijn verhaal niet geloofwaardiger.
Google-Fu
“In terms of weight (apple vs oranges I know, but it gives you a feel), my Sub weighs 159 gr on bracelet. The Pam 190 weighs 126 gr on OEM strap.”
Top. Dank!
Zo zeg wat een situatie… Ik hoop voor je dat het in orde komt.
De conciërge liet het volgende weten: “The case of the Radiomir 8 days 45mm is about 120.80g. Unfortunately, we do not have the weight of both the buckle and the strap, but you might need to add maximum 50g, give or take, to have an idea of the total weight.” Ze gaan het totale gewicht intern nog na. Goede service. Hiervan uitgaande zou je in totaal op ongeveer 170 gram uitkomen. Zwaarder dan ik dacht.
Wat een nare situatie. Ik geloof de verkoper voor geen meter. Hopelijk komt het toch nog allemaal goed. Duimen.
Ik heb deze ooit gepast, in het echt is ze veel mooier dan op de foto !! Knap !!
Lagen in de binnen etalage ( afdeling Panerai ) van Rabat, enorme zaak in Barcelona
volgens mij de Panerai Egiziano Radiomir ( is nu de pam 341) in 60mm en top conditie ( Prachtig ), a spectacular and rare Panerai GPF 2/56 called “L’Egiziano” because it was made specifically for the Egyptian Navy, this Radiomir-dialled watch contains the Angelus 8 Days movement, uit 1958.
en een Panerai radiomir ( kompas ) Origineel , zag weinig ervan. Mochten voor deze allebei enkel in de vitrine kijken, zat flink slot op.
Fraai! Is dit de 572?
Dit is een 512. Heb hem nu een paar dagen te leen en weet weer waarom mijn 754 Radiomir zo leuk was. Een panerai blijf ik altijd mooi vinden. Het heeft gewoon iets.
Zit alweer te dubben. Een 512 zoals deze of een 609 radiomir (iets leuker nog dan de 754 die ik gehad heb)
Ik wist het wel.
Past je goed! Blijft mooi een 42mm radiomir 1940.