Panerai Only II

Ja zeker en blij mee, dank. Was jij die andere na mij mocht het niet doorgaan ? :wink: Deze zit echt vol met Panerai DNA :heart_eyes:

Is dat de 183 Steven?

1 like

Kan me voorstellen. Nee was ik niet. De 183 zit al even in mijn collectie :sweat_smile:

1 like

Helemaal goed Marcel en mooie aanvulling :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Prachtig. Van harte!
De 45mm Radiomir blijft een enorm fijn horloge

14 likes

12 likes

Hier kijk ik ook al langere tijd naar alleen de juiste deal nog niet voorbij gekomen :grin::sweat_smile:

En ik zit net op de wip…houden of niet houden :grin:

1 like

Haha :joy:

Ok welke uitvoering is dit ?

1 like

Dit is de PAM00380

1 like

Ok dus dit is dan de voorloper van de 754 die er nu is als ik het goed zie ? :sweat_smile:

Qua model komen ze wel redelijk overeen maar er zijn wel wat verschillen. Belangrijkste verschil is denk ik het uurwerk (gemodificeerde ETA vs inhouse). En sommige paneristi vallen over de caseback van de 754. Volgens mij weet @Vespaed van dat laatste sowieso het nodige

1 like

Dank je dan ga ik Ed eens een appje sturen voor meer info want hij is inderdaad de Panerai man voor info :muscle:t2::wink:

1 like

@Vespaed kassa 1 svp

2 likes

45 mm radiomir is top. Zeker op Luuk zijn polsen.

De mooiste base dial eta is mijn inziens pam 210
daarna de pam 380 (sausage dial :star_struck: :yum:)

De nieuwere zijn wel 100m maar snapcase. Mij niet gezien.

ETA ook veel fijner servicen maar ja daar heeft Luuk en velen van ons geen last van :joy:

4 likes

VJ 7750, schroefdeksel en 300m wr🥳

16 likes

No we are talking :star_struck:

2 likes

Thanks Ed voor de info :+1:t2:

De nieuwere zijn wel 100m maar snapcase. Mij niet gezien.

Wat betekend dit :point_up_2:t2:

Dat betekend dat ik altijd voor een 380 of 210 zou gaan😃

Ik vind dat Panerai gewoon een lekkere schroefbodem moet hebben. Ook vind ik het een pre dat er een uurwerk in zit waar elke goede horlogemaker aan kan werken.

De 380 is top!

3 likes

Van wat ik me online en in de winkel heb laten wijsmaken is het geen snap back maar een bajonet. Ik zou me er niet door laten tegenhouden, in ieder geval.

Binnenwerk dat elke horlogemaker kan fixen is leuk, maar ik ken geen horlogemakers. Dus ik heb gewoon dezelfde prijs betaald als had ik een in house.

Maakt niet uit, ik heb kennelijk toch de juiste met de 380 :sweat_smile:

1 like