Mooi.
Ik ben overigens net wat minder gecharmeerd van de 9 op de wijzerplaat icm de kleine seconde. Ik zie liever alleen de kleine seconde (of alleen de 9).
Blauw is ook fijn trouwens:
Mooi.
Ik ben overigens net wat minder gecharmeerd van de 9 op de wijzerplaat icm de kleine seconde. Ik zie liever alleen de kleine seconde (of alleen de 9).
Blauw is ook fijn trouwens:
Voor mij de 1392. Ik had de 392 maar vond deze iets te dik in verhouding met de 42mm. De 1392 is een heel stuk dunner maar zoals gezegd faux patina en gekleurde seconde wijzer.
Daar had ik even niet aan gedacht - tijdje niet hier geweest - en scheelt behoorlijk inderdaad!
Is echt een groot verschil. De 392 heeft dezelfde dikte als bijvoorbeeld de 312. Maar indien faux patina een no go is dan is de 392 the way to go!
Die heb ik wel eens ongehad en das wel een dikkerd inderdaad! 15mm ofzo?
Toch vond ik de 392 toen ik hem paste niet echt voelen als een tonnetje; ik denk mede door de vorm vd lugs.
Mooi dun is voor mij wel echt een pre. Donkerder Luminova kan ik op een Panerai prima mee leven. En die blauwe wijzer is ook wel wijs.
Maar ideaal zou zijn: dun, geen datum, geen 9 icm kleine wijzer en 42mm.
Zeker tov de 574 want die heeft groene lume.
Erg fraai trouwens de 574😋
Pam 728 lijkt te voldoen dan. Ps, is wel titanium
Of de due line, pam 676
Volgens mij is die due line wel heel erg dun en zit je met een heel beperkte waterdichtheid. Of zijn daar in die lijn uitzonderingen op?
Vanmorgen de Rado, dan mag vanmiddag wel de 425 mee. Ik moet alleen een keer leren foto’s maken. Anyway, 47 mm maar zo voelt het absoluut niet.
Die heeft toch een datum
Je hebt helemaal gelijk. Niet echt waterdicht, snap case, aparte banden etc
Not my cup of tea
Wat een beauty
Jup, geen voordeel.
Ik vrees sowieso dat ik de 574 mooier blijf vinden, dus maar even laten rusten totdat ik het e.e.a. eens rustig kan passen/proberen.
De 574 is prachtig!
Zou mijn eerste keuze zijn.
Ik kon ze niet makkelijk vinden en kon bij een zeer vertrouwd adres de 1392 kopen full set en nieuwstaat dus daarvoor gegaan.
De 574 zou ik zeker niet slachtofferen voor een luminor.
Inderdaad. Een Luminor zou er hooguit naast komen.
Deze is wel erg lekker. Maar uh een Pam mag best wat groter en bulky op de pols zijn, dat is toch juist het Panerai principe en zeker vwb de Luminor. Just my two cents…
Zelf daarom destijds voor een 392 gegaan.
392 is iets minder dik dan de 312, maar blijven beide heerlijke hamburgers op de pols