Werd tijd, kan je eindelijk meedoen
Ik gebruik dit😇 Zeer zacht materiaal dus geen beschadigingen en de tool blijft maagdelijk.
Ps. Je kunt ze via de AD bestellen idd
Het is dat ik op het moment niks wil laten gaan anders was er al eerder eentje gekomen
die ken ik! Inderdaad een veelgebruikte horlogetool.
Tja keuzes
Ik kan enkel aangeven dat de Panerai bij mij verreweg het meeste mijn pols siert. Dit kan uiteraard twee dingen betekenen:
- De panerai is een absolute topper
- De rest van de collectie is ruk
Ja misschien wel. Maar ik vond de 422 wel heel erg groot vallen. Een van de allermooiste Panerai’s in mijn ogen, maar ingeruild ivm de grootte. Misschien in de toekomst nog maar eens een keertje passen
gelukkig ben ik dus niet de enige
blijft de tool netjes
Heb ze wel eens bij aliexpress gekocht voor een paar euro
En merk je al snel dat een 47mm Radiomir echt niet te vergelijken is met een willekeurige andere 47mm. Zeker met de wired lugs valt het zo anders. Ik kwam regelmatig in de Panerai Boutique en iedere keer verbaasde mij het hoe heerlijk ze dragen ondanks hun grootte. Dus zodra het kan gewoon een keer gaan passen en ervaren.
Vandaag is mijn Rado aan de beurt, maar ik zal hem morgen weer mee op pad nemen
Wel ff een plaatje dan hè
Hoppa. Vandaag weer bandenwissel. Wat blijft dat toch gaaf bij Panerai! Groen suède via Zillawatch op de Pam392.
Mooie band! Pas er goed op!
Zal ik doen Bedankt!
Het Panerai virus heeft me te pakken. Maar een derde lijkt me ook al zo wat. Hoewel ik natuurlijk nog geen Luminor heb .
Wat is de mooiste Luminor in 42mm?
Ik zou zeggen de 392! De nieuwere 1392 heeft ecru lume en een blauwe secondenwijzer; maakt 'm mi wat minder veelzijdig.