Panerai Only II

Werd tijd, kan je eindelijk meedoen :sunglasses:

1 like

Ik gebruik dit😇 Zeer zacht materiaal dus geen beschadigingen en de tool blijft maagdelijk.

Ps. Je kunt ze via de AD bestellen idd

4 likes

Het is dat ik op het moment niks wil laten gaan anders was er al eerder eentje gekomen :slight_smile:

1 like

:joy: die ken ik! Inderdaad een veelgebruikte horlogetool.

1 like

18 likes

Getriggered door Koen.

14 likes

Tja keuzes :sweat_smile:

Ik kan enkel aangeven dat de Panerai bij mij verreweg het meeste mijn pols siert. Dit kan uiteraard twee dingen betekenen:

• De panerai is een absolute topper :star_struck:
  • De rest van de collectie is ruk :innocent:
7 likes

Ja misschien wel. Maar ik vond de 422 wel heel erg groot vallen. Een van de allermooiste Panerai’s in mijn ogen, maar ingeruild ivm de grootte. Misschien in de toekomst nog maar eens een keertje passen

3 likes

Ze liggen er lekker bij

12 likes

gelukkig ben ik dus niet de enige :joy:

blijft de tool netjes :innocent:

1 like

Heb ze wel eens bij aliexpress gekocht voor een paar euro

En merk je al snel dat een 47mm Radiomir echt niet te vergelijken is met een willekeurige andere 47mm. Zeker met de wired lugs valt het zo anders. Ik kwam regelmatig in de Panerai Boutique en iedere keer verbaasde mij het hoe heerlijk ze dragen ondanks hun grootte. Dus zodra het kan gewoon een keer gaan passen en ervaren.

1 like

Vandaag is mijn Rado aan de beurt, maar ik zal hem morgen weer mee op pad nemen :wink:

1 like

Wel ff een plaatje dan hè :wink:

1 like

Hoppa. Vandaag weer bandenwissel. Wat blijft dat toch gaaf bij Panerai! Groen suède via Zillawatch op de Pam392.

11 likes

Mooie band! Pas er goed op!

1 like

Zal ik doen :grin: Bedankt!

1 like

15 likes

Het Panerai virus heeft me te pakken. Maar een derde lijkt me ook al zo wat. Hoewel ik natuurlijk nog geen Luminor heb :woozy_face:.

Wat is de mooiste Luminor in 42mm?

13 likes

Ik zou zeggen de 392! De nieuwere 1392 heeft ecru lume en een blauwe secondenwijzer; maakt 'm mi wat minder veelzijdig.

1 like