Panerai Only II

De hoek van de foto heeft vaak een vertekend beeld ja. Het draagt iig niet te groot bij mij in tegenstelling misschien tot mijn foto.

Hier ook een 17cm pols met daarop een Pam 392 Luminor (42mm).

7 likes

Ik denk da 42 mm Max zal zijn bij mij

Nice

44mm op 19cm pols.

8 likes

De 47mm PAM424 van @Stem03 op de 185mm pols van mezelf

15 likes

Past prima!

Een 47mm luminor (PAM00422) op mijn 18,5 cm pols

12 likes

En de 44mm Luminor op m’n 18,5 cm pols.

6 likes

Ik heb ook polsen van 17cm en ik ben ook aan het kijken voor een Panerai Radiomir. Ik wil eigenlijk voor die 45mm gaan. Vind die grootte wel tof. Mijn Speedmaster met 47mm lug to lug past ook prima. Dan moet die Radiomir zonder lugs toch ook te doen zijn?

Nou ja, zodra het kan maar even proberen te passen ergens.

2 likes

Als zeiler en panaristi moet je deze boeken maar een lezen of doorbladeren. Heb het geluk gehad om eens zo’n yacht te bezichtigen, dan ga je even terug in de tijd.
images Unknown-1 Unknown

3 likes

en die ga je makkelijk kunnen dragen met die wired lugs, absoluut geen probleem :sunglasses:

Ziet er goed uit Marcel, kan je makkelijk hebben :sunglasses:

1 like

Ja. De 425 kriebelt nog steeds :grin:

2 likes

Zit mooi!!!

2 likes

Dit kan prima. Goed in verhouding zo.

2 likes

Jij hebt de perfecte pols voor een Panerai. Alle soorten en maten passen dr op. Lekker man!!! :+1:t2: Die 425 staat ook op mijn lijstje, ooit om gehad bij de AD. Was twijfeltje toen op mijn 17cm pols…

1 like

Een beetje kleur in de winterse omstandigheden!

11 likes

Mijn strap change tool is van het weekend helaas voor een 2e keer gesneuveld. Vorige voor een nette prijs van eBay kunnen scoren, maar nu staan er maar 2 op die uit UK komen (extra import kosten…). Iemand een idee waar je verder nog kunt aanschaffen, misschien toch maar met AD bellen?

Prachtig al die 42mm PAM’s! Dit jaar komt er hier iig ook eentje.

4 likes